Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
De economie lijkt in een flinke dip te raken, de markt van natte en droge chemiebulk lijkt compleet ingestort te zijn @Japanese Power.... Vanaf eind vorig jaar is het minder en minder aan het worden helaas. Dus laat beginnen en vroeg klaar is het resultaat. Morgen ben ik rond de klok van 9 te spotten op dezelfde plaats :)
 

Japanese Power

Donateur
Dat is balen allemaal man. Succes ermee. Spotten zal ik je niet daar om dat tijdstip. Dat doe ik wel in HIA ;) Ik hoop rond die tijd al een paar uurtjes erop te hebben op de studio.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

achbrouwer

Forumguru
Precies....ik rij al jaren altijd rechts...dat schiet, zeker in de spits, het meest op...en relaxter!

(ik moest door naar Spijk City, vandaar dat ik 1 baantje naar links reed )

zeker indien er wat file vorming plaats vindt.
de meeste blijven links, terwijl er ruimte zat is op de rechter baan.:tongue:

alleen zijn deze blijvende links-rijders vaak niet al te tolerant :banghead:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
alleen zijn deze blijvende links-rijders vaak niet al te tolerant :banghead:
En veroorzaken op de linkerbaan ook de meeste ongelukken
Verleden maand had ik in twee weken tijd een 10 tal ongelukken op terugweg naar huis op A7
Ik reed lekker op spitsstrook en degene die tegen elkaar zaten waren op de linker baan bezig
Daar is het hard rijden en weer volledig vol in de remmen moeten ,en tsja ls je dan ook nog wil appen........ BOEMMMMmmm
 

CDK

Forumguru
Geen enkele storing, maar voor gebruik van de launch control moet je de ASR uitzetten en daar krijg je die melding van ;)
 

Rofffel

Forumguru
Zo de pinnen, dat geluid klinkt wel bruut zeg..
Zit dat in een Kodiaq? :shocked: gaat men zich vies in vergissen bij het verkeerslicht.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Japanese Power

Donateur
Dat wordt vast een keer leuk bij het verkeerslicht ;). Met recht nu echt de snelste Kodiaq van Nederland. Daar kan een RS beer niet aan tippen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan