Status
Niet open voor verdere reacties.

SileX

Senior Member
@Corné de Kluijver Die flippers voor het stuur - heb je foto van als ze er in zitten - en hoe is de montage en de prijs ? :)

Ik heb wel eens op mn RS flippers gehad, maar die gingen steeds los.
 

Okki

Donateur
Ik zag vanochtend op de A15 richting Beneluxtunnel ineens een mooie matte Kodiaq met dubbele eindpijpen met ca. 90 km p/u keurig rechts rijden.....moest ineens aan het "monster"van Corné denken..... :jaja:....
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Zal wel in traject controle gebied hebben gereden, of hij was eens een keer ruim op tijd van huis gegaan....:pieker:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Spector

Forumguru
Nee, op basis van eigen omgevingskennis.
Heb de eerste 62 jaar van mijn leven daar in de buurt gewoond en kom er nog wel met enige regelmaat langs... :pardon:
Beaam, nu is het daar wel druk de laatste tijd en zijn er tot en met eind november extra controles aangekondigd op de A15 tussen de Botlek en Vaanplein, dus wellicht heeft hij zich goed aangepast aan het overige verkeer :jaja:
 

CDK

Forumguru
Dat was ik inderdaad @Okki, goed gezien! Ik was ruim op tijd van huis gegaan omdat ik file verwachtte, maar die stond er niet @EdK, dus kalm aan gedaan. @Spector die extra controles zijn er inderdaad tot het einde van het jaar, zelfs tussen 04.00 en 05.00 in de ochtend heb ik ze al zien staan, de ACC staat voorlopig niet boven de 105km/h. Gisteren de tank met V-Power gevuld eens kijken hoe gunstig het verbruik nu uitvalt @Japanese Power ;) Rustig wettelijk maximum rijden mag kennelijk niet meer als de auto getuned is @Rosinfield :)
 
Laatst bewerkt:

Sk_Hans

Forumguru
@Sk_Hans, klopt het plaatje nu niet meer in je hoofd? Tunen is toch niet alleen voor petjes die standaard plankgas rijden? ;)
Mijn huidige en vorige Skoda waren ook getuned. Ik heb geen petje op en rijd (soms) ook heel rustig. Mijn plaatje hoeft dus niet aangepast te worden. Je kunt van een auto ook heel erg genieten zonder meteen petjes rijgedrag te hebben. Dat doe jij volgens mij. Mooi als iemand ook van die andere dingen kan genieten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan