Status
Niet open voor verdere reacties.

bobbl

Forumguru
@Corné de Kluijver , supermooie Kodiaq heb je, echt helemaal mijn smaak!
Alleen dat geluid zoals in het filmpje doet zeer aan men oren, zie en hoor het ook vaak op de Carsandcoffee meetings, heb er niks mee, maar goed zoals je zelf al zegt, het geluid moet je opwekken(dus doe dat maar niet:D) maar schakelplofjes daarentegen .....:thumbsup:.
Ik heb dan wel een 6 Pits geluid, maar jij hebt meer vermogen, geniet ervan!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Zojuist nog een kleine upgrade ontvangen, een oliefilterhuis van VWR om een beetje in stijl te blijven ;)

e17d31fe8ffc4da72afee8d3d44498fb.jpg
 

Duijzer

Donateur
Mooi dat er nog mensen zijn die iets bijzonders kunnen waarderen, het geld niet in een (te) dure standaard Audi stoppen maar er iets unieks van maken. Leuk om mee te lezen, Corné
 

leon-cupra

Forumguru
@Corné de Kluijver , ziet je vrouw al niet groen van jaloezie van al die complimentjes die jij hier wel krijgt?? :D;)

Het is idd een mooi project. Knapste vind ik nog steeds het effect van de matte folie :rockon:
En wat zijn de volgende plannen? Staat er nog iets groots op de planning of is de beer nu volledig af?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@leon-cupra, van m’n vrouw krijg ik minstens zoveel complimenten ;)
Maar denk dat het tijd voor iets nieuws wordt, want het is wel zo’n beetje klaar nu. :deuk:
Heb nog getwijfeld over een rem upgrade, maar met slechts 300 paardjes is dat zeker geen noodzaak. Zoals het er nu uit ziet is het tijd geworden om te gaan genieten van wat het is geworden.
Als een stage 3 toch mogelijk blijkt te zijn binnen afzienbare tijd dan ga ik dat heroverwegen en dan komt een BBK ook weer in de mogelijke plannen voor.
 

Cordoba

Forumguru
@Peter-036 Je zit precies verkeerd om het is lbs x ft. Dus voor een hefboom van 1ft een gewicht van 18 lbs, of voor een hefboom van 2 ft een gewicht van 9 lbs, voor een hefboom van 3 ft een gewicht van 6 lbs, enz. Als je een wiel van je vrachtwagen niet loskrijgt, verleng je toch ook de hefboom om meer koppel uit te kunnen oefenen?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan