Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Waar ecotuning al niet goed voor is.....
Zo zuinig heb ik voor de tuning nooit gereden....
Maatwerk loont! :)

b4c670d343d823347dfd1036ac14dfd7.jpg
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dat scheelt aanzienlijk zeg! Benieuwd hoe dat er op de wat langere duur uitziet. Ik zelf ga dit straks natuurlijk ook volgen. In het verleden werden mijn auto's na tuning ook wel wat zuiniger, zij het lang niet zo spectaculair
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Rosinfield

† In Memoriam
Ik geef altijd in Spritmonitor aan wanneer de tuning is geweest. Na een tijd het gemiddeld verbruik over een gelijke periode in het jaar voor en na berekenen, geeft dan wel een betrouwbaar beeld, denk ik. Het scheelde altijd een paar decimalen in het voordeel van na de tuning. Alles onder voorbehoud van een gelijke rijstijl uiteraard.
 

EdK

Forumguru
Goh @Corné de Kluijver heeft je vrouw deze week in de Kodiaq gereden ??
Tsja kunt wel zien dat haar rijstijl een stuk rustiger is....

Kunt mij echt niet wijsmaken dat jij dit verbruik hebt gerealiseerd !!! :pardon:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Echt netjes Corné. Reed jij zaterdagavond trouwens over de buitenrand van Zwijncity ter hoogte van de BP, langs je oude woonwijk ? Kwam iemand voorbij met pops&bangs namelijk....:deuk::D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Ja dat is waar, kan me niet voorstellen dat al dat geknal goed is voor het verbruik.
Toch blijft het knap dat alle extra PK's en Nm's geen extra brandstof kost.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Bij rustig rijden gebruik je dat extra vermogen natuurlijk niet en een afstelling op maat gaat veel efficiënter met brandstof om als een standaard fabrieksprogramma.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ok, dank. Dat gaat me wat te ver ;)
Ik zal ook wel op zoiets uit gaan komen (is nu 6.7 sec. volgens opgave, er zijn filmpjes waar ze het in 6.5 sec. doen met launch control)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

bobbl

Forumguru
Best vlot hoor, 5.9 sec. naar de 100 met de beer!

Waar heb je de auto dan in staan? S D of hand?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Bakkertje

Forumguru
toch zijn dat serieuze getallen voor een 1600kg+ auto met een niet zo optimale stroomlijn ... :dankje:
De topsnelheid zal ook wel wat verdiend hebben aan de kuur ...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan