Kodiaq probleempjes.....

Topic in 'Kodiaq' gestart door DeNnZ, 28-06-2017.

1. Hookipa

Hookipa Lid

Het scherm van CarPlay is anders opgebouwd in IOS 13. Daarnaast werken de schermen (CarPlay en telefoon) onafhankelijk van elkaar. Dus bij het wisselen van scherm op je telefoon, blijft de gekozen app op je auto te zien. Ook wanneer je Siri gebruikt...

2. Klaasje

Klaasje Forumguru

Bij mij onthoud systeem gewoon de driving mode.
    Ala mijn vrouw andere sleutel gebruikt dan schakeld driving mode mee. Als ik mijn sleutel gebruik schakeld ie naar mijn driving mode. Ik heb via ODB personalisatie geactiveerd

3. Xavier234

Xavier234 Senior Member Donateur

@Klaasje , ik heb standaard personalisatie in de auto en bij mij start hij op standaard en kan ik vb eco of sport niet vastzetten bij personalisatie. heb ook verschillende dingen laten aanzetten bij Antera en de driving mode vastzetten bij personalisatie was niet mogelijk?

4. KodiaqS2

KodiaqS2 Senior Member

Als ik google maps open op mn telefoon tijdens carplay is dat ook te zien op het scherm vd auto. zelfde met muziek. Vanaf ios13 kan je dus muziek op je telefoon in beeld hebben en google maps laten staan op scherm vd auto..

Raar.. Misschien dat @Antera daar zelf duidelijkheid over kan geven? Ik dacht dat ik een keer een filmpje had gezien over het koppelen van de personalisatie aan de sleutels en daardoor driving mode..

5. KodiaqS2

KodiaqS2 Senior Member

ik heb trouwens nog een leuk foutje ontdekt, na het sproeien en wissen achter kan ik mijn ruitenwisser willekeurig op iedere positie op de achterruit laten stoppen.. lijkt mij ook een foutje..

6. Xavier234

Xavier234 Senior Member Donateur

@KodiaqS2 mijn personalisatie is gekoppeld aan de 3 sleutels maar de driving mode start standaard altijd op normaal en dit kon niet verandert worden

7. Klaasje

Klaasje Forumguru

Bij mij onthoud ie toch echt de stand die ik heb gekozen en gaat niet naar standaard terug

Geen id waarom bij mij werkt.

RWillemse en Xavier234 vinden dit leuk.
  8. Soundless

Soundless Lid

Wagen vandaag binnen gebracht. Binnenwerk is volledig vervangen onder garantie. Voor de lakschade mag ik de Kodiaq onder garantie binnen brengen bij een carrossier.
    Ze wilden wel geld aanrekenen voor de vervangwagen. Eventjes van m'n oren gemaakt en nu de komende 2 jaar altijd gratis vervangwagen.

Tinus78 vindt dit leuk.
  9. Peerke

Peerke Lid

Na wat regenbuien bleek de mat aan de passagiers kant nat te zijn. Na wat speurwerk eens een halve liter water in de goot van het panorama dak gegoten en jawel...stroomt achter het dashboard net zo snel weer naar binnen :banghead:.

Ps. Ik zag toevallig op de terugroepacties site van rdw een 3tal recalls staan voor de Kodiaq...iemand enig idee of bericht gehad?
    Kunnen ze die meteen uitvoeren als ie toch bij de dealer staat voor het dak :nailbiting:

10. coolrunnings

coolrunnings Actief lid

Ik heb dit laatst gehad in de wasstraat, alleen dan aan de bestuurderszijde.
    Welke "goot" van het panoramadak bedoel je?

11. Peerke

Peerke Lid

Als je het dak open zet, dan zie je in de "goot" rondom het glazen dak een gaatje in elke hoek voor de afvoer van het water. Aan elk van deze gaten zit een slang welke door de A en C stijlen naar de wielen loopt. Nu lijkt het erop dat een van deze slangen (bij mij aan de passagiers kant) geknikt is/los zit, waardoor het water niet door de slang maar door de raamstijl achter het dashboard naar binnen loopt.

In jou geval zou je eens eens wat water in de goot (hoek linksvoor in jou geval) kunnen gieten om te kijken of dat dan binnen terecht komt. Geen leuke reparatie helaas, maar gelukkig gevonden binnen de garantie termijn.

Succes!

Deel deze pagina