Kodiaq probleempjes.....

CDK

Forumguru
@marang73, Skoda Connect is de originele Skoda app en Mijn Skoda is de app van de NL importeur Pon. De Skoda One app is weer een mengelmoes van de eerstgenoemde. Deze 3 overlappen elkaar. Die van Pon kan je ook tevens gebruiken om je rit registratie te doen voor zakelijke rijders die geen bijtelling willen betalen. De Media Command app is om je Columbus mee te bedienen als je achterin zou zitten.
 
Deze
627c3ef407a23efd73f54ee3ef0bb7af.jpg
Ok, dan heb je de radio van voor week 22. Dan is er dus geen verschil in type radio waar het probleem zich op voor doet. Hij staan nu bij de gagare omdat ik een probleem heb met de achterbank op de 2de zitrij, schuift heel moeilijk naar voren. Vond al een stukje plastic en kogeltje bij het schoonmaken van de auto.
 
@ensander_vos

Die radio heb ik ook ( glazen columbus zonder fysieke knoppen)
Is er een verschil gekomen ná week 22?
Voorafgaand aan week 22 zijn de auto's uitgeleverd met de fysieke knoppen en vanaf week 22 zonder. Ik wilde even weten of het mogelijk daar in zit. Vorige week ook met dit probleem naar de garage geweest. Ze hebben niets gevonden. Afgelopen week is het 1x voorgekomen. Het gebeurde in een parkeergarage waar DAB helemaal geen bereik had. Mogelijk heeft het daarmee te maken.

Bij de garage hebben ze geconstateerd dat de bank op de 2de zitrij niet goed was, er was wat afgebroken. Er is een nieuw onderstel voor de bank besteld. Echter konden ze niet aangeven wanneer deze binnen kwam. Gezien met alle leveringsproblemen van de kodiaq kan het zo zijn dat het voor onderdelen zoals deze ook nog wel even kan duren.
 

StefanLK

Senior Member
Voorafgaand aan week 22 zijn de auto's uitgeleverd met de fysieke knoppen en vanaf week 22 zonder. Ik wilde even weten of het mogelijk daar in zit. Vorige week ook met dit probleem naar de garage geweest. Ze hebben niets gevonden. Afgelopen week is het 1x voorgekomen. Het gebeurde in een parkeergarage waar DAB helemaal geen bereik had. Mogelijk heeft het daarmee te maken.

Bij de garage hebben ze geconstateerd dat de bank op de 2de zitrij niet goed was, er was wat afgebroken. Er is een nieuw onderstel voor de bank besteld. Echter konden ze niet aangeven wanneer deze binnen kwam. Gezien met alle leveringsproblemen van de kodiaq kan het zo zijn dat het voor onderdelen zoals deze ook nog wel even kan duren.
Ik heb 2 maanden moeten wachten op een vervangende phonebox...
 

DeNnZ

Forumguru
@ensander_vos,

Bedoel je dan een Columbus met fysieke knoppen?
Ik kan me namelijk niet herinneren dit te hebben gezien in de configurator, ik ben er vrij zeker van dat hier al een Columbus (en volgens mij ook de amundsen) op afgebeeld was zonder fysieke knoppen.
Wel zie ik, als ik de auto nu opnieuw configureer, dat je 'm kan krijgen met een swing. Deze heeft dan wél fysieke knoppen..
 

massis

Senior Member
@ensander_vos,

Bedoel je dan een Columbus met fysieke knoppen?
Ik kan me namelijk niet herinneren dit te hebben gezien in de configurator, ik ben er vrij zeker van dat hier al een Columbus (en volgens mij ook de amundsen) op afgebeeld was zonder fysieke knoppen.
Wel zie ik, als ik de auto nu opnieuw configureer, dat je 'm kan krijgen met een swing. Deze heeft dan wél fysieke knoppen..

Amundsen heeft ook nà week 22 nog het 8" scherm mét 2 fysieke knoppen. Columbus had identiek hetzelfde scherm met 2 fysieke (draai)knoppen tot week 22, nu het volledig touchscreen en geen enkele knop meer.
 

DeNnZ

Forumguru
ooh op die manier!

Ik dacht dat het om de zijtoetsen ging...
Die twee fysieke draaiknoppen heb ik wel....

Als ik nu de auto opnieuw configureer, zie ik nog wel steeds de afbeeldingen van de columbus mét draaiknoppen.
 
@DeNnZ jij hebt net als ik de nieuwe versie van columbus welke vanaf week 22 in de kodiaq wordt ingebouwd. Voor week 22 had de columbus nog een 8 inch scherm met 2 fysieke knoppen. Vandaar het verschil
 
Bovenaan Onderaan