Kodiaq probleempjes.....

Toet toet

Senior Member
Zaterdag de Kodiak gehaald.
Helaas wat kleine krasjes bij temperatuurindicatie rechts. Schat resultaat van Connect inbouwen.
Tankklep sluit niet aan op carosserie.
Weet niet hoe soepel de virtual pedal moet werken maar best een goede workout om de klep open te krijgen :jaja:.

Verder helemaal super. Dealer gaat het vast netjes oplossen en dan ben ik helemaal blij.
 

Frenk21

Forumguru
@Edwinbak , het openen van de achterklep met de voet deed hij bij mij bij de dealer ook niet. Niets te vinden. Bleek aan de spiegeling van de tegelvloer te liggen. Buiten geen probleem. Wel even wennen waar de sensor zit. Werkt nu perfect
 

CDK

Forumguru
Vanmiddag mijn kodiaq opgehaald liep echter niet zoals verwacht. Wegklapbare trekhaak komt niet omlaag. Front assist staat in storing en met voet de klep openen of sluiten werkt ook niet. Na 2.5 uur maar vertrokken met auto morgen maar verder kijken hoe de dealer dit op gaat lossen...
Waarbij opgemerkt mag worden dat de auto al 6 weken bij de dealer staat en de trekhaak achteraf opgebouwd is en de koeling aangepast. Kortom de storingen zijn dealer gerelateerd, ze hebben jouw feestje verziekt :mad::mad::mad:
 

weerdenb

Nieuw lid
Vandaag mn Kodiaq opgehaald. Helemaal super! Voor mn dochter meteen de Skoda Media Command geinstalleerd op haar iPhone. Maar hoe kan het nu dat ze ook melding van google krijgt waar mijn auto staat geparkeerd? Skoda connect werkt overigens pas morgen heeft de dealer beloofd
 

massis

Senior Member
niet echt een probleem van de Kodiaq maar wel vervelend: mijn iphone weigert zijn hotspot actief te houden als er niemand verbonden is, dus ik moet die altijd eerst opnieuw activeren en dan met de kodiaq manueel connectie maken als ik Skoda Connect wil gebruiken.

Iemand een oplossing daarvoor?
 

CDK

Forumguru
Daar is geen oplossing voor @massis, dat is ingebouwde veiligheid ;)
Stop lekker een simkaart in je auto joh, dat werkt super :jaja:
 

massis

Senior Member
Daar is geen oplossing voor @massis, dat is ingebouwde veiligheid ;)
Stop lekker een simkaart in je auto joh, dat werkt super :jaja:

En waar moet ik die steken? In zo'n carstick van €150 (Columbus heeft een slot geloof ik? Amundsen zover ik weet niet...) ? terwijl ik vanaf volgend jaar ook nog eens €150 ofzo per jaar mag ophoesten voor die connected services?
Dan gaan ze toch eerst hun nut mogen bewijzen...
 

CDK

Forumguru
Je hebt een simkaart slot in je dashboardkastje zitten @massis. Gewoon een mb verdeler aanvragen bij je telefoonprovider en voor eenmalig enkele euro’s sta je gesteld en heb je WiFi in je Kodiaq :thumbsup:
 

massis

Senior Member
Je hebt een simkaart slot in je dashboardkastje zitten @massis. Gewoon een mb verdeler aanvragen bij je telefoonprovider en voor eenmalig enkele euro’s sta je gesteld en heb je WiFi in je Kodiaq :thumbsup:

Volgens mij heb ik daar enkel 2 SD-slots, geen SIM slot. En dat extra simkaartje is ook nog maar de vraag want mijn mobiel abbo is van het werk, gaat geheid weer gedoe geven...

Zo toch even checken in de beer of ik een SIM kwijt kan. De dealer gaf in elk geval aan dat ik daarvoor zo'n carstick nodig had, die je dan ook nog eens nergens netjes kwijt kan terwijl hij insteekt, want dan gaat of de phonebox niet meer dicht, of het klepje aan de middelstoel vanachter.
 

CDK

Forumguru
Je hebt een Ambition zie ik @massis, daar durf ik geen uitspraken over te doen, in de Style Business zit een simkaartslot.
 

Japanese Power

Donateur
Zo toch even checken in de beer of ik een SIM kwijt kan. De dealer gaf in elk geval aan dat ik daarvoor zo'n carstick nodig had, die je dan ook nog eens nergens netjes kwijt kan terwijl hij insteekt, want dan gaat of de phonebox niet meer dicht, of het klepje aan de middelstoel vanachter.
De carstick heeft USB aansluiting dus kun je met een klein USB-verleng-kabeltje wellicht wat wegwerken.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan