Kodiaq bestel- en levertijdenlijst

Topic in 'Kodiaq' gestart door maik1, 02-05-2017.

1. Anton1968

Anton1968 Lid

@Anton1968 | Style Business | 1.4 TSI 150pk DSG | week 10 2018| week 8 (2018) | 20-05-2017 | 5-4-2018 afgeleverd

:tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek:

Patbanbu, Kweetnie, BramBam en 2 anderen vinden dit leuk.

2. Anton1968

Anton1968 Lid

Cappucino beige

Bijgevoegde bestanden:

Base77, BramBam, Jason en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. BramBam

BramBam Forumguru

Leuk, weer in Kodiaq erbij in (omgeving) Nijmegen. Proficiat en geniet ervan.

Laatst aangepast: 06-04-2018
  4. dnyvdm

dnyvdm Nieuw lid

Aangepast

5. Jrtt

Jrtt Senior Member

6. rolandgommers

rolandgommers Nieuw lid

17 januari besteld, en maandag as. 9 april kan ik mijn beer ophalen.
    Hoe snel is dat!!!

Base77 en Patbanbu vinden dit leuk.
  7. BramBam

BramBam Forumguru

Gefeliciteerd @rolandgommers. Hoe krijg je dat voor elkaar ? Iemand zijn bestelling gecancelled.

rolandgommers vindt dit leuk.
  8. Sk_Hans

Sk_Hans Forumguru

Gisteravond kreeg ik een berichtje van de dealer. Mijn op 2 april gekochte Kodiaq wordt op 17 april afgeleverd. Dat is dus een levertijd van 2 weken. Hij stond dan ook op voorraad in de showroom van de dealer. Nadeel was alleen dat ik vrijwel de catalogusprijs betaal en dus bijna niks aan korting krijg.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij morgen afgeleverd zou worden. Zou makkelijk kunnen aangezien er alleen maar kentekenplaten en andere velgen op hoeven te komen. Dan zou de hele levertijd een week zijn geweest. Maar dat doet de dealer helaas niet.

CBreedijk vindt dit leuk.
  9. Jrtt

Jrtt Senior Member

Klein beetje geduld nog @Sk_Hans! Twee weken is niks in vergelijking met een jaar ;)

10. Kweetnie

Kweetnie Senior Member

Dat zal voor de meeste gelden die hem dit jaar besteld hebben.

Volgens mij een prima deal!

11. Zojuist gebeld door de dealer met de vraag wanneer de Kodiaq afgeleverd kan worden. Eerst even met de leasemaatschappij om tafel in verband met de tijdelijk geleaste auto. Ik kan niet zeggen wanneer de auto is geproduceerd. Ik was eigenlijk vergeten dat ik een auto had besteld althans ik had het aardig verdrongen.

pdegruil vindt dit leuk.
  12. rolandgommers

rolandgommers Nieuw lid

Maandag mijn nieuwe beer opgehaald, minder dan 4 maanden Levertijd, hoe dat kan weet nog steeds niemand.
    Nu 200 km later kan ik voluit tegen iedereen die langer moet wachten zeggen, het is de moeite waard.
    Het is een heerlijke auto, het wachten waard...

FTAS, Frenk21, Thomass en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. dePisang

dePisang Nieuw lid

Update:
    | Naam | Uitvoering | Motor | Productieweek | Leverweek | Besteldatum | Bevestigd door dealer? | Geleverd
    @dePisang | Style | 1.4 TSI 150pk DSG | week 18 | week 20 2018 | 19-05-2017 | Ja | Nee

Als deze levering dan ook echt doorgaat dan hebben we op een paar dagen na 12 maanden gewacht op deze auto en 5 maanden later geleverd dan in eerste instantie mondeling beloofd was. Op deze manier bestel ik echt nooit meer een auto zo.

14. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

@dePisang Ik snap je frustratie volledig. Maar als je zometeen eenmaal in je bolide rijdt ben je deze ellende heel snel vergeten.

Frenk21 vindt dit leuk.
  15. dePisang

dePisang Nieuw lid

Dat zal ook zo zijn en gaan we heerlijk toeren maar tot nu toe is het wel frustrerend.

Patbanbu en Japanese Power vinden dit leuk.
  16. Bakboord1

Bakboord1 Senior Member

Ik rijd nu al vier maanden een Tiguan en had anders nog acht maanden moeten wachten.
    Die auto’s zijn op veel punten tamelijk vergelijkbaar. Voor mij was de levertijd echt de dealbreeker en het zou tijdens die twaalf maanden (of meer) echt tot een boel frustratie hebben geleid.
    M.i. is twaalf maanden levertijd te lang in de huidige markt met goede alternatieven.

17. wdejong32

wdejong32 Actief lid

ik krijg zeer sterk het idee dat Pon/ Vw zo de lease markt beïnvloedt om VW te kopen zodat Skoda de VW niet voorbij streeft

18. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

Maar dat vermoedelijk alleen wanneer Pon meer verdient aan VW dan aan Skoda.

19. duoplus

duoplus Nieuw lid

Het mocht even duren, maar dan mag ik morgen hem dan eindelijk ophalen. Voor mij nooit leer meer via leaseplan :nono::banghead:

Laatst aangepast: 19-04-2018
  20. elsinga

elsinga Forumguru

Heb je nu ruim 5 maanden moeten wachten tot LP het leer heeft laten doen? :(

Deel deze pagina