Kodiaq bestel- en levertijdenlijst

Topic in 'Kodiaq' gestart door maik1, 02-05-2017.

1. dePisang

dePisang Nieuw lid

Update:
    | Naam | Uitvoering | Motor | Productieweek | Leverweek | Besteldatum | Bevestigd door dealer? | Geleverd
    @dePisang | Style | 1.4 TSI 150pk DSG | week 18 | week 20 2018 | 19-05-2017 | Ja | JA

Op 3 dagen na 12 maanden gewacht.

BramBam vindt dit leuk.

2. Sk_Hans

Sk_Hans Forumguru

Ik voel me steeds gelukkiger dat ik slechts twee weken gewacht heb (voorraad auto). En dat viel me al lang. :bloos:

3. Base77

Base77 Senior Member

Ik heb de kodiaq eind maart besteld, met in mijn achterhoofd alle horor verhalen over de lange levertijden, zodat ik hem eind november zeker binnen zou hebben. Kan ik hem al na 3 maanden krijgen maar omdat mijn huidige lease nog niet afgelopen is mag ik hem vanachter een hekje in Roosendaal gaan bekijken voor 5 maanden :(.

Laatst aangepast: 15-06-2018
    Jrtt en CDK vinden dit leuk.
  4. fransd27

fransd27 Nieuw lid

166| Fransd27| Style business| 1.4 4x4 DSB | wk 27 | Leverweek ? (oorspr wk 33)| 20-1-2018| ja | nee
    quartz grey
    panorama electr bedienbaar
    leder+ventil. voor
    parkeerpakket pro
    stoel en voorruitverwarming

5. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Rij even langs de dealer morgen en noteer de KM stand. Straks wordt hij zolang ingezet als demo ;)

krikke5150 vindt dit leuk.
  6. Base77

Base77 Senior Member

6km :);)

Japanese Power vindt dit leuk.
  7. elsinga

elsinga Forumguru

De stand kan trouwens door de dealer een beperkt aantal keren gereset worden als deze nog beneden de x (200?) km is, meen ik.

8. 907

907 Senior Member

Dat zou lullig zijn. Je komt immers een nieuwe auto en geen demo.
    (ff 0-100km/h proberen met te koude motor)

9. krikke5150

krikke5150 Senior Member

Ik meen ook zoiets gelezen te hebben...

10. Kweetnie

Kweetnie Senior Member

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind 6km al best veul!

11. Base77

Base77 Senior Member

Volgens de dealer (!) was het weinig. Normaal het dubbele.

12. fransd27

fransd27 Nieuw lid

166 | @fransd27 | Style Business | 4x4 | week ?? | week 33 2018 | 20-01-2018
    update: kan hem 6-8-2018 ophalen :D
    • Kleur: Quartz Grey
    • •Bekleding: zwarte stoffen bekleding
    • •Metallic lak
    • •Hill Hold Control
    • •Elektrisch bedienbaar panoramisch glazen schuif-/kanteldak
    • •Verwarmbare voorruit
    • •Adaptive Cruise Control met Front assist
    • •Derde zitrij, inklapbaar, met middenarmsteun op de tweede zitrij
    • •Stoelbekleding leder met ventilatie op de voorstoelen
    • •Stuurwielverwarming voor DSG
    • •Elektrisch verstelbare voorstoelen (bestuurdersstoel en buitenspiegels met geheugenfunctie) let op:
    • Travel Assist met verkeersbordenherkenning
    • •Mattenset
    • •Winterbanden
    • •Parkeerpakket pro

13. BramBam

BramBam Forumguru

Update:

| Naam | Uitvoering | Motor | Productieweek | Leverweek | Besteldatum | Bevestigd door dealer? | Geleverd |
    | BramBam | Style Business Quartz Grey | 1.5TSI 150pk DSG7 | Week 37 | Afhankelijk van WLTP Keuring | 15-3-2018 | Ja | -- |

Geplande productieweek vanaf datum bestelling is al die tijd week 42 geweest. Nu bericht gekregen dat de auto vorige week gebouwd is en wacht op WLTP typegoedkeuring.

Kweetnie vindt dit leuk.
  14. coolrunnings

coolrunnings Actief lid

| Naam | Uitvoering | Motor | Productieweek | Leverweek | Besteldatum | Bevestigd door dealer? | Geleverd |
    | Coolrunnings | Style Business Moon White | 1.5TSI 150pk DSG7 | Week 44 | Afhankelijk van WLTP Keuring | 03-01-2018 | Ja | -- |

Kweetnie vindt dit leuk.
  15. Kweetnie

Kweetnie Senior Member

| @Kweetnie | Style Business Lava Blue | 1.5 TSI 150pk DSG7 | Week 37 | afhankelijk van WLTP keuring| 20-02-2018 | Ja | Nee

16. fieder68

fieder68 Nieuw lid

145 | @fieder68 | Style Business | 2.0 TSI 4x4 DSG | week ?? | juli 2018 | 31-08-2017

Productie zou plaats vinden in week 36, helaas niet gebeurt zonder redenen op te geven!
    Nu waarschijnlijk week 47 :cry:

17. coolrunnings

coolrunnings Actief lid

Daar zijn ze heel goed in bij PON, niet communiceren.

18. Kweetnie

Kweetnie Senior Member

Vandaag terug gebeld door dealer. Eerst kreeg ik een l*l verhaal dat auto nog niet geproduceerd is en week 50 jaar NL komt. Waarop ik aangaf dat dit bijzonder is aangezien er meerdere malen is toegezegd dat hij in week 37 geproduceerd is. Daarna was het verhaal dat hij stond te wachten op CO2 goedkeuring en dat hij waarschijnlijk in week 50 naar NL komt. De informatie komt van PON, ik heb een screenshotje ontvangen vd input. Helaas was deze dealer niet op de hoogte van alternatieven.......

Laatst aangepast: 06-10-2018
  19. BramBam

BramBam Forumguru

Auto staat bij dealer. Definitieve levering a.s. woensdag 21/11. Foto's volgen volgende week.

| Naam | Uitvoering | Motor | Productieweek | Leverweek | Besteldatum | Bevestigd door dealer ? | Geleverd |
    | BramBam | Style Business Quartz Grey | 1.5TSI 150pk DSG7 | Week 37 | Week 47 | 15-3-2018 | Ja | 21-11-2018 |

johnboy, Bakkertje, portefam en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Klaasje

Klaasje Forumguru

Mijn is bij de dealer. Mijn bedrijf neemt de 300€ kosten op zich om morgen op naam te zetten

Kosten waren om eind contract 29 nov af te kopen
    Foto’s volgen asap

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

BramBam, Base77, portefam en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel deze pagina