Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?


  • Totaal aantal stemmers
    640

Canon-Eye

Forumguru
Je moet dus echt een auto in het echt zien voordat je zekerheid hebt over de kleur
Geldt eigenlijk voor elke kleur, vooral de metallic kleuren. Die zijn in druk al helemaal niet te vangen, en een staaltje is toch ook niet echt representatief voor de hele auto met z'n verschillende vlakken en bollingen.
 

dorstvlegel

Actief lid
Er is ook een nieuwe kleur Metallic rood, Rio Red

Hiervan heb ik al een kleurenstaal gezien. Hier samen met Raceblue

riored en raceblue.jpg Rio Red folder.JPG
 
Hier is de kleurenstaal van Metal grey, op de moterkap ven de huidige Anthraciet Grey.

Lijkt erg op elkaar

Zoo die twee kleuren lijken erg op elkaar zeg. Ik heb het staaltje ook in het echt gezien, komt zeker niet overeen mete het plaatje in de folder. Mijn dealer gaf aan dat het een hele nieuwe kleur is die nog niet eerder gebruikt is op een andere skoda. Jouw foto zegt iets anders...
 

flatron

Actief lid
ŠKODA Rapid Spaceback Metal grey

xjs9.jpg
 

CDK

Forumguru
Prachtige kleur zeg!! Spaceback mag er ook wezen trouwens!! Doet me wel aan de Audi A3 Sportback denken...
 

Flem_nl

Forumguru
Idd mooi, als deze eerder beschikbaar was geweest wellicht ....
Same here. Dat is volgens mij een kleur die Audi voorheen had. Wilde die kleur destijds op mn Golf maar enkel een lichte (bijna gelijk aan platin grey) was beschikbaar. Dus nu maar zilver om eens iets anders te hebben.
 

Thorgal

Forumguru
Begin maar niet over platin grey, zit nog midden in het verwerkingsproces :banghead:, ben benieuwd of ik de kosten voor de mentale zorg nog bij pon kan declareren :D
 
Een paar post geleden had iemand een staal van de metal grey op antraciet gelegd, leek overeen te komen. De kleur van de Sportback is veel donkerder. Twijfel of dat wel echt metal grey is
 
Bovenaan Onderaan