Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?


  • Totaal aantal stemmers
    640

paddymcbacon

Nieuw lid
Vind ik ook, daarom O3 in deze kleur besteld. Er zullen niet erg veel O3's gaan rondrijden in deze kleur want hij gaat (of is al) uit het te kiezen kleurassortiment.
 

Thorgal

Forumguru
Dan moet je volgens mij of opschieten ( lava lue gaat eruit) of een tijdje wachten ( metal grey start pas in nov. En dat loopt al aardig vol)
 

Thorgal

Forumguru
Heb net mij bestelling aangepast omdat Platin Grey niet meer geproduceerd wordt als ik aan de beurt ben.
Het is race blue geworden. Demin blue is ook mooi maar lijkt te veel net niet op mijn huidige kleur
 

Thorgal

Forumguru
Sinds afgelopen dinsdagavond de blije eigenaar van een van de weinige nieuwe Octavia s Combi op de Nederlandse wegen.:) De bups komt in oktober/november op de weg.

1.4TSI Elegance Businessline met 18" Golus, Race Blue Metallic, reservewiel, afneembare trekhaak, luxe kentekenplaten, spatlappen voor en achter (mooi subtiel), rubber mattenset, wielsloten, Safety Pakket, Apple iPod control (wat ik ermee moet, geen idee), Introductiepakket Elegance II (Lane Assist... storing, DAB, bagagenettenset, 230V socket, Sunset, achterbank neerklapbaar vanuit kofferbak).

Verbruik tot op heden een meevaller: dinsdag gemiddeld 1:16,8, vandaag 1:15,6. Had op plm. 1:14 gerekend.
@MaRco2 heb je nu golus of alaris velgen? In je post en signature staan ze namelijk beide.
Heb net een ebl in race blue en golus velgen gezien en dat is degene die ik ook net ( na aanpassing kleur) heb besteld
 
De ene dag denk ik: Ik ga voor de Golus, de andere dag ga ik weer voor Alaris.

Alaris lijkt me de veilige keuze maar met teveel spaken, de Golus zijn mooie dikke velgen. Maar misschien té dik waardoor ze fout lijken???

Vandaag ga ik voor racing blue met Golus, kan morgen weer anders zijn....
 

dorstvlegel

Actief lid
Vandaag Metal Grey bekeken. De kleurenstaal heb ik op mijn huidige Anthraciet grijze octavia gelegd. Je ziet bijna geen verschil. Ze brengen dus eigenlijk de zeer populaire kleur van de O2FL weer terug op de markt
 

Peever76

Nieuw lid
image.jpg
Nog even wachten tot wk 39 en dan gaat ie volgens bovenstaande foto komen. In Candy White dus met Golus velgen, sunset in business elegance uitvoering. Ik had aanvankelijk Platini Grey besteld en ben dus nu hiervoor gegaan. Ik zag hem in Candy White onlangs in België rijden en was direct verkocht!
 

Wesly

Senior Member
Lava blue:
a9e7e4yj.jpg


Pacific blue:
aqy4asyn.jpg
 

Majefloti

Forumguru
Vriend van mij heeft lava Blue. Echt meer een turquoise kleur zie foto.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    45,5 KB · Weergaven: 65

dorstvlegel

Actief lid
Hier is de kleurenstaal van Metal grey, op de moterkap ven de huidige Anthraciet Grey.

Lijkt erg op elkaar
 

Bijlagen

  • metalgrey op athraciet grey.jpg
    metalgrey op athraciet grey.jpg
    57 KB · Weergaven: 167

dorstvlegel

Actief lid
En zo staat de kleur in de nieuwe prijslijst. Dan lijkt dit weer erg op Platin. Je moet dus echt een auto in het echt zien voordat je zekerheid hebt over de kleur
 

Bijlagen

  • metal grey folder.JPG
    metal grey folder.JPG
    13 KB · Weergaven: 98
Bovenaan Onderaan