Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?


  • Totaal aantal stemmers
    640

bonyuri

Actief lid
Ook die Rio Red lijkt een stuk donkerder op die Rapid...
Ik zou hem graag in het echt willen zien, maar dan zal ik nog ff geduld moeten hebben.
 

Oogje

Senior Member
Ik gok dat ik een van de eersten zal zijn met een Metal Grey-e Octavia. Al zal de mijne waarschijnlijk pas begin januari geleverd worden :(
 

bonyuri

Actief lid
Dan hoop ik die van mij al een tijd te hebben...
Zal eens langs de dealer gaan om naar de kleurstalen te kijken.
 

Oogje

Senior Member
Als je nu een O3C EB besteld met pano dak en dynamic, heb je die simpelweg niet meer voor 2014. Ongeacht de kleur.
 

SNARFB

Senior Member
Zou dit metal grey kunnen overeenstemmen met het daytona grijs van het merk met de 4 ringen?
Jazeker! Die vergelijking heb ik twee weken gemaakt met de kleurstaal van Metal Grey in de hand bij de '4-ringen dealer'. Volgens de '4-ringen-verkoper' was deze kleur alleen op de S-Line leverbaar. Zegt iets over exclusiviteit van de kleur!

P.S. door het overdadige (halogeen)licht in de showroom, oogt hij iets lichter dan in werkelijkheid. S-line A5.jpg
 

res-q

Senior Member
Gisteren kwamen mijn vrouw en ik een O3C ebl in race blue tegen, en dit was toch wel een erg mooie combinatie! Denk wel dat race blue de chromen accenten nodig heeft. Mijn vrouw vindt dat soort kleuren vooral mooi voor anderen, anders zou ik nog gaan twijfelen ;)

Later ook nog een zwarte ebl gespot, maar bij zwart vind ik toch de lijnen minder mooi uitkomen :) Vooralsnog blij met mijn keuze voor brilliant silver!
 

CoesDoes

Forumguru
@Flem_nl Geen leer inderdaad, ik moet zeggen dat ik voorlopig zeer tevreden ben met de stoelen zoals ze nu zijn. (En ook tevreden ben met het iets minder grote gat in mijn bankrekening :shutup:;))
 
Bovenaan Onderaan