Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?


  • Totaal aantal stemmers
    640
Ziet er mooi uit. Heeft iemand misschien een foto van een witte combi elegance met sunset, chroom dakrail en omlijsting. ik ben erg benieuwd hoe wit met chroom eruit ziet
 

s-line

Forumguru
Hier een spy shot van m'n eigen O3 in het Race Blue ;)
3a7u7u8y.jpg
Ik vind het echt zonde al dat chrome, zeker bij race blue!
Ik denk dat hoogglans zwart veel mooier had gestaan.
 

ertromp

Forumguru
Zelfs die B stijl zou ik wel zwart willen hebben op die auto en inderdaad zoals @s-line aangeeft hoe langer ik kijk dan zou ik ook gaan voor hoogglans zwart op die raamstrips. Velgen zijn toppie en de kleur is super!
 

ertromp

Forumguru
Gelukkig heren, smaken verschillen. Gelukkig maar, anders rijden we allemaal dezelfde O3.... :nono: Ik vind al dat chroom prachtig! :thumbsup:

Dat is het juist: je ziet dat hier veel (lease)rijders voor de Elegance Business Line kiezen dus allemaal met het chroom. Iets afwijkends is daarom best uniek.
 

Frenk21

Forumguru
Ik vind chroom ook wel mooi, maar dan wel op een elegante auto. Bij een sportieve O3 in deze kleur, met deze velgen en maffia glas vind ik het zelf minder geslaagd.
Misschien is dat de reden dat het enige chroom op mijn bestelde RS het logo is:D
 

Jurryb

Nieuw lid
Ben benieuwd hoe mijn auto eruit gaat zien. ABL met Sunset in het Black Magic. Das pas zwart. Het enige aluminium look zijn de 17" velgen. Toevallig iemand een foto van zo'n kombie?
 
Staat nu bij de dealer en vanaf komende donderdag ga ik 'm rijden, de sunset lijkt op deze foto best donker, maar dit valt in werkelijkheid wel mee. Bekijk bijlage 20685

Mooie auto!!
Als je straks klaar bent met de eerste KM's en je hebt wat foto's gemaakt dan zie ik ze meer dan graag tegemoet.

Ik twijfel nog steeds tussen de race blue en wit dus alle input is welkom
 

Peever76

Nieuw lid
Mooie auto!!
Als je straks klaar bent met de eerste KM's en je hebt wat foto's gemaakt dan zie ik ze meer dan graag tegemoet.

Ik twijfel nog steeds tussen de race blue en wit dus alle input is welkom
Zal ik doen. Ik heb overigens bij 'showroom' 2 filmpjes gepost, dan krijg je een aardig compleet beeld. Succes met je te maken keuze!
 
Bovenaan Onderaan