Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?


  • Totaal aantal stemmers
    640

D_R1978

Senior Member
Vandaag melding gekregen van de LM dat ik op zoek mag naar een nieuwe kleur. Wist natuurlijk al dat Lava Blue eruit ging, maar leefde in de veronderstelling dat zijn mijn auto nog wel gingen bouwen voordat dit gebeurde. Waarschijnlijk het panorama dak wat er nu voor zorgt dat het geen Lava Blue wordt.

Sluit me dus maar aan bij de grote groep (toekomstige) Race Blue eigenaren, ook geen straf. :)
 

Hest

Nieuw lid
Zoal in de handtekening staat heb ik een candy white besteld met ambition businessline. Het zwarte pano dak en zwarte dakrails naakt het een mooie combi. Nu zit ik te denken om de chromen grille rand te vervangen voor een zwarte van de RS uitvoering. Heeft iemand hier ervaring mee of dit kan ?
 

Wesly

Senior Member
Zoal in de handtekening staat heb ik een candy white besteld met ambition businessline. Het zwarte pano dak en zwarte dakrails naakt het een mooie combi. Nu zit ik te denken om de chromen grille rand te vervangen voor een zwarte van de RS uitvoering. Heeft iemand hier ervaring mee of dit kan ?
Tuurlijk kan dit ;)
 

rdrummen

Senior Member
Zoal in de handtekening staat heb ik een candy white besteld met ambition businessline. Het zwarte pano dak en zwarte dakrails naakt het een mooie combi. Nu zit ik te denken om de chromen grille rand te vervangen voor een zwarte van de RS uitvoering. Heeft iemand hier ervaring mee of dit kan ?
De grille-rand kan inderdaad wel vervangen worden door een zwart exemplaar, deze is los te krijgen (heb ik eens gezien op een webshop); kijk maar eens op www.superskoda.com. Daar kost die iets van 65 Euro. Maar ik weet even niet hoe het vervangen zelf in zijn werk gaat.
 

Hest

Nieuw lid
De grille-rand kan inderdaad wel vervangen worden door een zwart exemplaar, deze is los te krijgen (heb ik eens gezien op een webshop); kijk maar eens op www.superskoda.com. Daar kost die iets van 65 Euro. Maar ik weet even niet hoe het vervangen zelf in zijn werk gaat.
Thanx. Voor dat bedrag laat ik het lekker over aan de dealer! Denk dat het mooi staat met candy white!
 

VWim

Forumguru
Zijn er al meer mensen die een Octavia in Rio Red hebben besteld?

Ik inmiddels wel, een hatchback. In december verwacht ik hem te ontvangen.

edit: , vergeten :banghead:
 
Laatst bewerkt:

VWim

Forumguru
Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Ik begreep van mijn dealer dat ik tot op heden de enige was die in die kleur had besteld. Ik verwacht dat we daarom een redelijk "unieke" auto hebben.
 

dorstvlegel

Actief lid
Omdat ik geen Platin Grey meer kreeg heb ik de bestelling uiteindelijk omgezet naar Rio Red. Nadat ik eerst een aantal kleuren ben gaan bekijken waaronder Race Blue. Die vond ik te blauw in de zon. De rode is een gok.
 

CoesDoes

Forumguru
Ik denk dat het wel goed komt, heb het idee dat het een beetje de kleur die je regelmatig op een Renault ziet gaat worden, zal best goed staan bij een Octavia.
 

VWim

Forumguru
Ik zie een Renault Megane altijd in wit, grijs of zwart. Rood is me in ieder geval nog niet opgevallen.
Zag pas wel een fel blauwe, dat was wel een gaaf ding, vooral omdat die auto in GT line was afgeleverd.

Vorige week zag ik overigens voor het eerst een O3C in wit in het wild, ogenschijnlijk zonder opties... Ik kreeg even de kriebels en daarbij het idee dat er een koelkast voorbij kwam rijden. Wat een desillusie was dat zeg!
 

Thorgal

Forumguru
Omdat ik geen Platin Grey meer kreeg heb ik de bestelling uiteindelijk omgezet naar Rio Red. Nadat ik eerst een aantal kleuren ben gaan bekijken waaronder Race Blue. Die vond ik te blauw in de zon. De rode is een gok.
Hij is idd wel echt blauw blauw maar ik heb die gok genomen :-)
Het verschil tussen Demin Blue en mijn huidige (en vorige) kleur was te klein en het net niet.
 

Wesly

Senior Member
Hier een spy shot van m'n eigen O3 in het Race Blue ;)
3a7u7u8y.jpg
 
Nog foto gevonden vd nieuwe kleurenvoor de superb. Metal grey zit hier tussen.
 

Bijlagen

  • Nowa-Skoda-Superb-6-311686.jpeg
    Nowa-Skoda-Superb-6-311686.jpeg
    738,7 KB · Weergaven: 160
  • Nowa-Skoda-Superb-5-311686.jpeg
    Nowa-Skoda-Superb-5-311686.jpeg
    742 KB · Weergaven: 152
  • Nowa-Skoda-Superb-15-311686.jpeg
    Nowa-Skoda-Superb-15-311686.jpeg
    628,1 KB · Weergaven: 138
  • Nowa-Skoda-Superb-14-311686.jpeg
    Nowa-Skoda-Superb-14-311686.jpeg
    734,7 KB · Weergaven: 137
Bovenaan Onderaan