Kleur Fabia Combi FL

robbiebee

Actief lid
Uhhh ik krijg haar niet enthousiast om een fotootje te plaatsen :grin:

robbiebee: Nu kun jij niet anders dan reageren met een foto van je meissie. Die moet wel ERRUG mooi zijn wil je zo'n beauty van een Fabia-kleur aan je voorbij laten gaan! :winkie:
 
Hey Hetzer...
Ik zat fout met wat ik opschreef. Het was een Rally Green bij Rijnwoud ipv Artic.
Auto staat nu trouwens te koop zie ik.

Maar toch, 't trekt wel enorm die Rally Green.
Zeker als ik ook Fabia2 zijn foto's zie met dat schitterende buine leer. Iets wat ik dan naderhand nog erin kan laten maken.

Weet iemand of die stoelen in Fabia2 z'n auto hetzelfde zijn dan in de GL(op het leer na natuurlijk)?
Heb de indruk dat zijn stoelen een stuk sportiever zijn.
 

Hetzer

Forumguru
Weet iemand of die stoelen in Fabia2 z'n auto hetzelfde zijn dan in de GL(op het leer na natuurlijk)?
Heb de indruk dat zijn stoelen een stuk sportiever zijn.

De stoelen in de auto van Fabia2 zijn zo te zien de pulse sportstoelen, deze zijn anders dan van de Greenline. Dit zie je aan de verlengde zitting en de hoofdsteun , deze is niet in hoogte verstelbaar.
ik neem aan dat de Fabia van Fabia2 een Dynamic uitvoering is.
 

Ron467

Actief lid
@Hetzer,

Inderdaad de prachtige, fijne "dynamic" sportstoelen, maar die hoofdsteunen zijn ook gewoon in hoogte verstelbaar hoor!
En ook in leer erg mooi!:24:

Denk dat je je vergist met de RS uitvoering.
 

Fabia2

Nieuw lid
Klopt. Ik heb inderdaad een Dynamic uitvoering. Andere stoelen dus dan een Greenline. Het leer is door mijn dealer geregeld, volgens de accessoirefolder. Geen idee bij wie het ingebouwd is overigens...
 

Hetzer

Forumguru
Dat ik letterlijk en figuurlijk verKIKKERD ben op mijn Rally-green was wel duidelijk, maar er zijn meer merken die de kleur gebruiken!!!

misschien een nieuwe HYPE ??

Ferrari
vdmmo6.jpg


en de concern genoten VW, Audi & Lambo
2d9ra7s.jpg

34sl44j.jpg

207kjg6.jpg
 
Hoi Hetzer, ik zie dat je de Atria velgen eronder hebt liggen. Ben je hier ook tevreden over? Ik heb deze namelijk ook voor mijn Greenline besteld.
 
Als ik jouw Fabia zie met de Atria velgen vraag ik me af of ik een goede keus heb gemaakt over de kleur. Jouw vorige Fabia was toch ook Brilliant Silver? Het voordeel van deze kleur is wel dat je er weinig op ziet (beschadigingen)
 

Hetzer

Forumguru
Klopt mijn vorige Fabia was brilliant silver, check mijn foto-album maar, voor foto van de Atria velgen icm een zilvere Fabia

Inderdaad wel een makkelijke kleur, maar niet echt origineel, en persoonlijk vond ik het ook wat saai.
 
Bovenaan Onderaan