Kleur Fabia Combi FL

PC-fre@k

Banned
Hebben, Hebben, Hebben.. haha, bedankt voor je foto. Meer, meer..! Ziet er leuk uit zo zo'n hele rits met vrijwel hetzelfde kenteken. En nog beter, ik vind de kleur steeds mooier :D

Grappig trouwens, toen ik mijn auto ging bestellen stond er een Combi TSI in de showroom (Satin Grey). De dealer dacht echter dat het de licht blauwe versie was.
Vanmorgen belde hij toch nog even om (o.a.) te vertellen dat het inderdaad Satin Grey was. Laat maar weer zien hoe dicht alles op elkaar ligt en hoe snel je je vergist in verschillende omstandigheden.
 
@PC Freak, toen wij voor de 2e keer de staaltjes gingen bekijken had hij ook nog 2 modellen, oudere, in de showroom staan. Maar dat was wel een donkerder gedeelte van de showroom. Maar ik heb nu bij verschillende weertypes de auto, denk ik, in de kleur satin grey gezien en ik vind het nog steeds mooi. Maarja, het is even afwachten tot ik em echt zie zeg maar :) Maar heb er wel vetrouwen in!
 

vinshi

Lid
heeft iemand al een capuchino beige greenline geleverd gekregen ik zou graag wat foto,s zien. dan kan ik alvast gaan genieten. want ik moet nog enkele weken wachten.
 

ripper

Nieuw lid
gefeliciteerd ik heb er een sinds vorige week woensdag.Na een regenbui zie je bijna niets dit in tegenstelling tot m,n vorige donkerblauwe auto.Ik heb nog geen foto,s maar die zijn op dit forum wel te vinden.Zelf heb ik spijt dat ik de parkeerhulp niet heb gekozen want deze verschijnt bij achteruitrijden op de radio heb ik pas in de vw golf gezien en werkt top.Misschien een overweging voor jou.Ik zou ook zeker de maxidot aanbevelen ivm opties.
mvg jack gl cap beige maxidot armsteun roofrails
 

vinshi

Lid
als iemand een foto van een capuchino beige greenline heeft kan hij mij even melden waar die staat dan kan ik al vast voorproeven hoe hij er uit gaat zien
 
Kleur Fabia combi GL

Ik wil toch nog een lans breken voor antracite grey.
Het is een gedistingeerde kleur die de auto niet mooier probeert te maken dan die is.
En dit past volgens mij het best bij het karakter van de GL.

Uiteraard is dit een persoonlijke mening van een tevreden antracite grey rijder.
Succes met de keuze.
 
Nou het wordt het wachten waard. Ik heb sinds 04-10 een Fabia Combi Greenline
Capuchino Beige met middenarm elek ramen achter dakrail zonebrilhouder ingebouwde Parrot MKI9200
Al wat kilometers gereden met veel plezier verbruik gemiddeld is 1 op 21 (met veel stadsverkeer) Afgelopen vrijdag wel voor de zekerheid wielsloten laten monteren ivm de vervelende berichten.
 

Mixh

Lid
Ik wil toch nog een lans breken voor antracite grey.
Het is een gedistingeerde kleur die de auto niet mooier probeert te maken dan die is.
En dit past volgens mij het best bij het karakter van de GL.

Uiteraard is dit een persoonlijke mening van een tevreden antracite grey rijder.
Succes met de keuze.

En ik sluit me met eenzelfde persoonlijke mening geheel bij deze persoonlijke mening aan. :aangenaam:
 
Iemand een Fabia Combi in Anthracite Grey?? Die hebben wij besteld..
Foto's zijn welkom!! Liefst met sunset ramen..hebben wij ook namelijk!
 
Bovenaan Onderaan