Kleur Fabia Combi FL

Hetzer

Forumguru
ik ben al erg blij, met mijn Rally/green kleur, maar ik word nog blijer van onderste laklaag, die voor de verandering , niet wit of zwart maar die is ook Rally/green.
Ik heb al wat kleine steenslag maar deze vallen nauwelijk op. Op mijn zilver Briljant Silver Combi en daarvoor op mijn Flamengo Rode Roomster zag ik de steenslag gelijk door de contrasterende kleur van de onderlaag.
 

RobS

Lid
hey robs waneer heb jij hem besteld wij hebben hem half augustus besteld.tegen mij zeiden ze levertijd oktober november.

Ik heb hem 13 augustus besteld. De verkoper gaf voor productietijd 10 weken en rijklaar maken 2 weken aan. Als het begin december word, dan laten we de auto misschien pas in januari op kenteken zetten...als ik zoveel geduld kan opbrengen.
 

NielsW

Lid
Geduld is een schone zaak, wij doen het zelfs als de auto in oktober binnen komt ;)
gewoon kalm blijven en :koffie:
 

kevchenko

Nieuw lid
Heeft er niemand enkele fotootjes van het dashboard by night. Hoe het interieur eruit ziet in het donker... altijd leuk
 

Greenliner

Senior Member
Ja, daar ben ik ook heel benieuwd naar!
Er schijnt ook een verschil te zijn tussen een uitvoering met of zonder Maxidot.
 

robbiebee

Actief lid
Hetzer,
Ik blijf de groene het mooiste vinden alleen mijn Meissie wilde deze absoluut niet, gisteren op de A1 ongeveer 10 minuten achter zo'n mooie groene gereden heb mijn vrouw bijna om gekregen :winkie: maar het blijft de briljant silver. nu nog heel lang wachten ....

ik ben al erg blij, met mijn Rally/green kleur, maar ik word nog blijer van onderste laklaag, die voor de verandering , niet wit of zwart maar die is ook Rally/green.
Ik heb al wat kleine steenslag maar deze vallen nauwelijk op. Op mijn zilver Briljant Silver Combi en daarvoor op mijn Flamengo Rode Roomster zag ik de steenslag gelijk door de contrasterende kleur van de onderlaag.
 

Hetzer

Forumguru
Maak me gek ..

bij deze , hier nog een pic om je te laten twijfelen

29fa740.jpg
 

stradje

Actief lid
robbiebee: Nu kun jij niet anders dan reageren met een foto van je meissie. Die moet wel ERRUG mooi zijn wil je zo'n beauty van een Fabia-kleur aan je voorbij laten gaan! :winkie:
 
Begin ook steeds meer te twijfelen nu.
Dat zwart contrasteert wel heel erg lekker op dat groen.
Heb de eerste proefrit toen bij Rijnwoud Rdam gedaan in een Artic Green maar vond het toen verschrikkelijk.
Nou moet ik zeggen dat deze auto wel onder de stickers zat met teksten zoals MRB vrij enzo.
Na al een aantal keren Hetzers fotoalbum gezien te hebben...... weet ik het allemaal ff niet meer :smiley29:
Ga nog maar eens in zijn album kijken :)
 

Hetzer

Forumguru
Alleen heb ik natuurlijk het RALLY-green, niet Artic green !!, dat is veeel lichter

Rally Green is eb lijft fantastisch, als de zon niet schijnt lijkt de kleur ook matter en minder fel, maar in het volle zonlicht of zoals op deze foto met flits, word de kleur een stuk helderder en warmer van kleur.


vmtcm9.jpg



De kleur is ook lekker contrasterend met de zwarte delen van de auto, en helemaal met mijn nieuwe bestelde zwarte velgen!!!!!!!

p.s
Als er mensen zijn die de kleur serieus overwegen, mogen best bij mij langs komen voor om de kleur in het echt te bekijken!!
 

peperskoda

Forumguru
Ik was van de week weer eens bij Korterink in Zwolle en daar stond er 1 in de kleur zoals Hetzer deze heeft. Ziet er fraai uit!!
 

rocket

Senior Member
kleur

Black Magic Metallic erg mooi
 

Bijlagen

  • Afbeelding 002.jpg
    Afbeelding 002.jpg
    24,5 KB · Weergaven: 78
  • Afbeelding 003.jpg
    Afbeelding 003.jpg
    25,7 KB · Weergaven: 69
  • Kopie van Afbeelding 001.jpg
    Kopie van Afbeelding 001.jpg
    28,3 KB · Weergaven: 72

pierre27

Actief lid
hier ben ik weer even: "de vlam van"!!!
Ach, ach, :uitlachen:mannen toch!!! En jullie vinden vrouwengepraat zo saai???
Lees alles nou nog eens over ......... wij vrouwen zijn er niets bij.
Maar .... jullie hebben wel lol in je wachttijd. :koffie: Ik mag er af en toe wel om lachen he??
Stradje ...... wat hebben wij een mooie kleur he?? Verveelt nooit en valt toch op.
In het zwart LIJKT ie niet eens op een Fabia II Greenline. Hij ziet er dan "zoooo gewoon" uit. Zouden jullie niet toch maar van kleur veranderen, heren??:ahum:
Veel plezier met wachten en met je nieuwe speeltje straks.
Let op de andere manier van rijden!! 't is echt anders.
Groet "de vlam van". :cheer:
 

Fabia2

Nieuw lid
Ik rijd sinds 2 weken in een Rallye Green Fabia. Een hatchback dan. Superkleur! Voor foto's, zie mijn album.
 

piair1982

Forumguru
@ Fabia2
Mooi ook met het leer erin! Waar heb je dat laten doen en was het kostbaar als ik zo vrij mag zijn?
 

Ron467

Actief lid
In het zwart LIJKT ie niet eens op een Fabia II Greenline. Hij ziet er dan "zoooo gewoon" uit. Zouden jullie niet toch maar van kleur veranderen, heren??:ahum:


Ja, laten we dat sportieve zwart voor de TSI ´s houden:722:
en de GL alle kleuren van de regenboog:super:

Maar even serieus; die rally green is een erg mooie kleur! (en ik heb daarin dus niets te zeggen thuis)
 

piair1982

Forumguru
@ Ron467

Daar kan ik volledig in meegaan (blijven de TSI's uniek!):grin::winkie:

Maar inderdaad om te zien is Rallye Green gewoon heel mooi.
 
Bovenaan Onderaan