Karoq velgen

064harry

Donateur
Nu nog een paar bandjes fiksen...

Ik denk aan 245x40x19 Hankook
De velg is 8Jx19xET47

Als ik goed gelezen heb dan moet dat geen problemen opleveren
 

JeSko

Forumguru
Dit ( foto ) is 245 op 8J, velgen zitten dan ingedrukt, vind dat persoonlijk heel lelijk maar bon. Met 235 gaan ze mooi gelijk zitten.

0312001452.jpg

Dit is dan weer 235 op 8J

35836095061_7a41bf5012_c.jpg


Zelf heb ik 225 op 8.5 J, lekker getrokken maar niet té.
 

hemi24

Forumguru
Beetje afhankelijk van de zijwandhoogte van de band natuurlijk, maar de af-fabriek velgen onder mijn Kodiaq zijn 7,0J x 18, waarbij de bandenmaat 235/55R18 gemonteerd is.
 

JeSko

Forumguru
Geen idee @064harry , foto komt van het Subi forum. Banden merk staat er niet bij. Dat je zoveel meer overhang hebt lijkt mij logisch, gezien de dikte van deze band op zo'n velg. Het kan ook nog afhangen van het merk band, en zoals Hemi al aangaf de wandhoogte. Als je beide er op kunt laten trekken zou je kunnen vergelijken, das nog steeds het beste.
 

064harry

Donateur
Ik heb nu ook 235 op 8j zitten maar die zitten er wel mooier op vind ik


IMG_0397.jpeg
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Lastige hoek zo om te beoordelen, vind ze op deze foto zelf al te breed voor de velg, mrja ik zie graag een wat smallere band op bredere velg, dus wellicht ben ik niet juiste om je te "helpen" in je zoektocht :D
 

064harry

Donateur
4 x Hankook Ventus S1 EVO2 K117 besteld.

Nu nog op Kopacek effe de wheelcaps (black gloss) bestellen.
Alleen ben ik nog niet 100% zeker of die passen
 

BelKodi

Senior Member
Heb je de velgen nu al in je bezit en kan je de diameter van het naafgat niet even opmeten?
 

064harry

Donateur
Heb je de velgen nu al in je bezit en kan je de diameter van het naafgat niet even opmeten?

Ik heb de velgen effe bij mijn ouders gestald. Ik ging ervan uit dat dat gewoon paste.
Alleen zeggen ze bij Kopacek dat het uitsluitend op Skoda velgen past.
Maar bij mijn weten zijn OEM velgen van VAG allemaal hetzelfde.


Schermafbeelding 2021-10-01 om 21.40.45.png
 

BelKodi

Senior Member
Toen in informeerde voor die WSP Italy velgen zeiden ze dat de center caps gewoon pasten op de Suzuka’s.
Zal wel kloppen dus.
Ik ben ook van plan de zwarte centercaps van Kopacek te bestellen dus laat zeker iets weten :)
 
Bovenaan Onderaan