Karoq velgen

BelKodi

Senior Member
Hoe bevallen de naafdoppen met stickers je nu na een paar dagen?
Ik kreeg de mijne vandaag binnen en kleefde er de stickers op maar heb toch niet de indruk dat dit er zo muurvast op kleeft…
Volgens mij zal je toch erg voorzichtig moeten zijn bij het wassen van de wielen wil je ze niet kwijtraken…
 

064harry

Donateur
Ze zien er nog prima uit hoor. Ik had alleen een beetje moeite met het plakken van de sticker.
Het zit niet helemaal 100% recht. (hand --> oogcoordinatie hahaha)
Maar een kniesoor die daar op let.
En voor dat geld koop ik gewoon weer nieuwe mocht dat nodig zijn.
Maar heb je al foto's van de wielen?
 

BelKodi

Senior Member
Enkel van opgestapeld in de garage…
Voor ze onder de Kodiaq te zien zal je (en ik ook) nog 6-7-8-9-10… maanden geduld moeten hebben :)
 

Bijlagen

  • 01E161DE-EF4E-4DB7-AF7A-CFF90505C6D2.jpeg
    01E161DE-EF4E-4DB7-AF7A-CFF90505C6D2.jpeg
    587,8 KB · Weergaven: 30

064harry

Donateur
Lol ... volgens mij heb je dezelfde banden als ik.

Dat van de auto ... da's echt zwaar ruk zeg.

Heb je trouwens al wielboutkapjes?
 

BelKodi

Senior Member
Nee, ik ga die nog bestellen op Kopacek maar wacht even af tot ik nog iets extra kan bestellen.
Heb bvb interesse in een zwarte reflector strip voor achteraan de Kodiaq maar ze bestaan nog niet voor de facelift. Had hen gemaild en ze zullen die nog later in assortiment toevoegen. Gelukkig heb ik dus tijd… :D

zijn trouwens idd dezelfde banden. hankook Ventus S1 Evo2
ik rij al jaar of 5 met Hankook. Daarvoor enkele jaren Dunlop en eerder ook Pirelli.
Ik vind de Hankooks tot nu toe gewoon ideaal… altijd tevreden geweest.
 

064harry

Donateur
Ik heb de doppen gewoon bij de dealer gehaald.
1,- per stuk.
Voordeel van deze is dat ze blijven zitten als ik een bocht neem.
 

Beauri

Forumguru
Ik heb de doppen gewoon bij de dealer gehaald.
1,- per stuk.
Voordeel van deze is dat ze blijven zitten als ik een bocht neem.

Bij mij waren niet het bochten nemen een probleem, dan bleven de originele dopjes nog wel zitten.
De wasstraat is een ander verhaal, daar ben ik er uiteindelijk een aantal verloren. De vervangende, niet originele dopjes zitten er allemaal nog onder. Al door een wasstraat laten testen of ze blijven zitten?

Je hebt de nieuwe wielen nu een tijdje, kun je al wat roepen over het comfort? Of merk je geen verandering met de vorige set?

Had nog een geheel andere vraag, zal hem ook nog maar even als apart onderwerp starten, maar heb je ook dat je bij het verwijderen van de tankdop een behoorlijke luchtaanzuig hebt? Rijd zelf de tank normaal zo rond de driekwart leeg en ga dan weer tanken, maar de laatste tijd lijkt het wel steeds meer dat de tank vacuüm wordt gezogen. Ben bij de dealer langs geweest en er een vraag over gesteld of dat wel goed is. Antwoord dat ik kreeg dat ze dat allemaal hebben en dat ze "iets" vacuüm worden. Vond het een wazig antwoord, wat is iets?

Heb jij ook bij het tanken dat je een behoorlijke zuiging van lucht hebt bij het losdraaien van de tankdop?
 

064harry

Donateur
Ik was mijn auto meestal zelf. Dus dat van die wasstraat weet ik niet.

V.w.b. comfort ...Ik merk er eigenlijk niets van. Ik merk nagenoeg geen verschil tussen de 18" en de 19"
De afwijking met de kilometerteller van de auto heb ik nog niet vergeleken. Dat komt nog wel een keer.

En met het tanken heb ik ook inderdaad dat lucht aanzuiggeluid.

Hierbij nog een paar plaatjes voor degene die misschien ook interesse hebben in een paar Suzuka's


IMG_1159.jpeg IMG_1163.jpeg IMG_1167.jpeg
 

Beauri

Forumguru
Hierbij nog een paar plaatjes voor degene die misschien ook interesse hebben in een paar Suzuka's

Nee, geen interesse, ben reeds voorzien, onze velgen hebben qua model wel overeenkomsten en lijken zo in het zwart heel veel overeenkomsten te hebben. Ze zijn echte blikvangers en ik krijg er net als jij heel veel complimenten over, staan fraai, een paar mooie schoenen maken de auto, gezegde van mijn vorige dealer.

Je hebt er een paar mooie plaatjes van gemaakt, mooi en stoer geheel zo, complimenten:thumbsup:

Dank voor de antwoorden, hele geruststelling dat ik niet de enige ben met het lucht aanzuiggeluid. Wens je heel veel fijne kilometers met de nieuwe Suzuka's.
 
Bovenaan Onderaan