Karoq ervaringen

Topic in 'Karoq' gestart door JasperV88, 18-05-2018.

1. EdK

EdK Forumguru

Tsja weet het niet, als je straks er een andere VAG stoel in zet en hij bevalt weer niet dan moet je weer verder zoeken.
    En dan is uiteindelijk de scheel stoel goedkoper
    En voordeel van de scheel stoel is dat je hem ook weer kunt overzetten in een volgende wagen met misschien een kleine aanpassing ivm montage.

Punt is wel dat je 10 vingers hebt waarvan je er één zou kunnen missen, maar je rug heb je er maar één van en is toch wel een belangrijk lichaamsdeel !
    Ben er verleden week zelf achtergekomen toen ik door me rug ging en nu nog loop te strompelen.....

2. KrukasLager

KrukasLager Nieuw lid

Ik ben zelf 1,90m en ben gevoelig voor goede stoelen in de auto.

Ik (dealer) verwacht dat mijn auto de laatste week van oktober of eerste week november geleverd kan worden.

Ik heb de sportstoelen er in zitten straks. Ik zal het je tegen die tijd laten weten.

3. 064harry

064harry Forumguru Donateur

Ik ben 1.92 m en ik moet zeggen de stoelen bevallen mij goed.
    Ik had hiervoor een franse auto dus het was wel effe wennen zullen we maar zeggen.
    Tijdend de rit naar Italië geen problemen gehad. Vriendin had wel last (heeft hernia gehad) maar ik zelf ondervond geen problemen. Voor mij zijn ze okay. Heb een Clever Edition met normale gestoffeerde stoelen.

4. Pendragon

Pendragon Forumguru Donateur

Vraagje: kunnen een paar Karoq eigenaars met led koplampen eens kijken of er doffe plekken in 1 of beide koplampen zitten? Het gaat dan echt om de binnenkant. Ik heb dit namelijk in 1 koplamp. Lijkt alsof het wit is ingebrand/dof. Het is moeilijk om er een foto van te maken vanwege de weerspiegeling. Ik heb alles aan de achterzijde van de kap gecontroleerd, maar alles is ok.

5. 064harry

064harry Forumguru Donateur

Niemand?

Pendragon vindt dit leuk.
  6. Pendragon

Schijnbaar. Ik weet van 1 andere (kodiaq) die het ook heeft.

7. rogierl

rogierl Senior Member

Nee, hier ook geen last. (Nu maand oude Karoq)

8. De Stip

De Stip Forumguru Donateur

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld. Onze Karoq is nieuw, maar in het donker met de LED lichten aan, zie je ook "vlekken". Dat is gewoon het materiaal icm de felheid van LED verlichting lijkt me. Want overdag met de lichten uit, zie je er niets van. Bij jou wel @Pendragon ?

9. Pendragon

Ja, bij mij zijn er ook vlekken in de ene koplamp als de verlichting uit staat. Ik zal toch nog eens proberen er een foto van te maken.

10. EdK

EdK Forumguru

Stuk schildersplakband ernaast plakken ... misschien dat je dan de diepte krijgt om de vlek te zien

Maar t zit aan de binnenzijde ?
    Toch de warmte van de LED ?

11. Pendragon

Morgen even doen. Nu donker. Het zit absoluut aan de binnenkant. Zou inderdaad door de leds kunnen komen, maar zou niet mogen lijkt mij.

12. EdK

EdK Forumguru

Nee mag niet mar gebeurd je wel klaarblijkelijk....
    Nu maar hopen dat er nog niet teveel komen gelijk met je anders word het gauw een product eigenschap genoemd...

Maar zal me niets verbazen dat de kunststof op één of andere wijze te warm word, misschien dan toch maar weer terug naar glas ?

13. Pendragon

Vandaag bij TVS geweest voor het tunen van mijn 1.5tsi. Heerlijk resultaat. Niet alleen pks en koppel, maar ook de dsg aanpassing voor dit vermogen en ook mijn wensen. Morgen testen met koude motor. Ik kan het iedereen aanraden.[​IMG]

14. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Super grafiek @Pendragon! Lekker zulk koppel vanaf 2500tpm en zo lekker over een groot toerengebied :thumbsup::thumbsup:

15. Pendragon

En dat gaat absoluut als een speer. Rijdt echt super

ertromp vindt dit leuk.
  16. EdK

EdK Forumguru

Vroeg opstaan ??? in het weekend ???
    Tssjjjj echt gek !!

17. De Stip

De Stip Forumguru Donateur

@Pendragon Ziet er top uit! Waarom heb je specifiek voor TVS gekozen en bijvoorbeeld niet voor VAG techniek? Helaas is mijn motorcomputer te nieuw en beschikt die over (nog) niet te kraken software. Even geduld dus......

18. Pendragon

Ik heb om 2 specifieke redenen voor TVS gekozen:

1) Ze hadden mijn DSG al gedaan en die vertrouw ik toch toe aan TVS als de DSG experts.
    2) de prijs die ik kreeg voor deze stage 2 tuning inclusief dsg tuning was lager dan alleen stage 1+ of stage 2 (verschillende namen voor hetzelfde) bij een ander.

Geen moment spijt. Ging super vandaag. Niek bij TVS luisterde goed naar wat ik wilde, gaf duidelijke uitleg en nam de tijd voor het tunen. Al met al, zeer positief.

Laatst aangepast: 28-10-2019
    ertromp, De Stip, Rosinfield en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Rosinfield

Rosinfield Forumguru Donateur

Super en je hebt nu een Koraq!

Corné de Kluijver en Pendragon vinden dit leuk.
  20. Corné de Kluijver

Corné de Kluijver Forumguru Donateur

Veel plezier met deze mooie upgrade @Pendragon!

Deel deze pagina