Karoq ervaringen

CDK

Forumguru
@De Stip, hoe bizar dat nu je bumper weer niet correct terug geplaatst lijkt te zijn :cry: Wie doet z’n werk nog wel correct...?? Dat is echt een trend aan het worden helaas.....
 

hemi24

Forumguru
@De Stip : serieus? popnagels..?!?

Als er ook maar één bevestigingsmiddel is wat eenvoudig en snel te verwijderen is, is het wel een popnagel!

Waarschijnlijk hebben ze de standaard aanwezige bevestiging in de kofferdeksel nu ook nog eens om zeep geholpen met deze wens van jou...

:wavecry:
 

De Stip

Forumguru
Nu ga ik twijfelen @hemi24 , kan best zijn dat ze anders zijn vast gezet en dat ik me verkeerd uitdruk. Zal het eens navragen. Of kan ik dat zelf zien?
 

EdK

Forumguru
Nou ik heb liever een popnagel dan een parker hoor !!
Popnagel moet je toch echt uitboren en een parker schroef je met schroevendraaier zo los ....
En ik val minder op met een schroevendraaier, dan met een accutol met boor op straat..
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Daarbij is een popnagel van aluminium of inox. Zullen de schroefjes van de dealer ook van inox zijn? Ook mijn voorkeur gaat uit naar een popnagel :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

hemi24

Forumguru
Als de dealer het netjes doet, gebruikt hij passende schroefjes in de daarvoor aanwezige inserts;
En als de dealer zo eigenwijs is en hier geen gebruik van maakt heb ik nog altijd liever een bevestigingsmiddel dat verzinkt is dan iets van alu of rvs..!
 
Laatst bewerkt:

De Stip

Forumguru
Gebruikt iemand van jullie überhaupt die 220 volt stekker aansluiting in de middenconsole achterin? Ik heb zo'n ding geleverd gekregen bij het Sportline Business pakket, maar geen idee wat je ermee kunt.
Beperkt bruikbaar voor het opladen van een laptop en dergelijke?
 

EdK

Forumguru
Je accu mee opladen met de 230V acculader als je accu leeg is !!


Eerlijk gezegd zie ik in een personenwagen er het nut ook niet van in
Zakelijk heb ik er wel een 700W 12VDC / 230VAC omvormer inzitten en die gebruik ik bijna dagelijks om accu's voor gereedschap op te laden onderweg !
De laptop onder spanning te houden voor als ik op steigers elektronica moet instellen.
Als ik een waterput moet leegpompen /zuigen om watermeters te wisselen of een lekkage in put te verhelpen.
Maar in me prive wagen heb ik zo'n ding totaal niet nodig en vind hem persoonlijk on nuttig
 

Pendragon

Forumguru
Dopjes op bouten: bekend verhaal, zitten er veel te slap op. Miste ook al een paar. Had ze nog liggen van de O3, die zitten veel strakker.

220 achter: wij gebruiken hem veel. Stekker erin met 4 usb aansluitingen, kunnen de kids hun ipad en telefoon laden.
 

De Stip

Forumguru
@Pendragon, ik kreeg ook zonder morren een extra setje van die doppen toen ik afgelopen week de Karoq ging ophalen. Helaas moet ik dus nog een keertje terug voor de bumper. Die moet er opnieuw opgezet worden ivm verkeerde montage. Die stekker hoorde bij het pakket en zit me niet in de weg. Maar het zou leuk zijn als je dat ding nog nuttig kunt gebruiken.
 

M@cer

Lid
Afgelopen week ben ik gebeld door de dealer om langs te komen voor een software update voor mijn Karoq. Gelijk aangegeven dat mijn ruitenwissers heel veel lawaai maken tot het irritante aan toe.

Inmiddels is het probleem opgelost en zijn de ruitenwissers vervangen, wel snel na een half jaar. Dit komt hoofdzakelijk door de regensensor die veel te actief is naar mijn mening. Als het zachtjes regent kan deze rustig minimaal 4 keer zo weinig wissen.

Het enige waar ik me nog steeds mateloos aan irriteer is de stembediening wanneer ik een adres in geef. Waarom moet dat mens achter elke zin Alstublieft zeggen en moet het adres 2 keer herhaald worden voordat de routebegeleiding start.
 

Pendragon

Forumguru
Ruitenwissers na een half jaar is wel snel. Ik heb ze net vervangen na 1 jaar. Ik gebruik wel rainx zodat het makkelijker gaat en ik minder hoef te gebruiken. Ik heb geen last van de regensensor. Werkt prima
 

EdK

Forumguru
Gewoon uitmeten en plakken !!
Uiteraard eerst de boel ontvetten !

en liever 10x meten van tevoren en dan in één keer goed dan ......
 

EdK

Forumguru
@De Stip ga er maar niet vanuit dat de plakmal die je wel eens in films ziet van de fabriek dat die er bijzitten
En vermoed zomaar dat die ook niet bij een skodagarage liggen
En heb je geen vertrouwen in jezelf dan naar een toko gaan die beletteringen op wagens doen en hun vragen het te doen tegen betaling.
Gasten hebben meer vertrouwen en ervaring hierin
 
Bovenaan Onderaan