Karoq ervaringen

Pendragon

Forumguru
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld. Onze Karoq is nieuw, maar in het donker met de LED lichten aan, zie je ook "vlekken". Dat is gewoon het materiaal icm de felheid van LED verlichting lijkt me. Want overdag met de lichten uit, zie je er niets van. Bij jou wel @Pendragon ?
Ja, bij mij zijn er ook vlekken in de ene koplamp als de verlichting uit staat. Ik zal toch nog eens proberen er een foto van te maken.
 

EdK

Forumguru
Stuk schildersplakband ernaast plakken ... misschien dat je dan de diepte krijgt om de vlek te zien

Maar t zit aan de binnenzijde ?
Toch de warmte van de LED ?
 

Pendragon

Forumguru
Stuk schildersplakband ernaast plakken ... misschien dat je dan de diepte krijgt om de vlek te zien

Maar t zit aan de binnenzijde ?
Toch de warmte van de LED ?
Morgen even doen. Nu donker. Het zit absoluut aan de binnenkant. Zou inderdaad door de leds kunnen komen, maar zou niet mogen lijkt mij.
 

EdK

Forumguru
maar zou niet mogen lijkt mij.
Nee mag niet mar gebeurd je wel klaarblijkelijk....
Nu maar hopen dat er nog niet teveel komen gelijk met je anders word het gauw een product eigenschap genoemd...

Maar zal me niets verbazen dat de kunststof op één of andere wijze te warm word, misschien dan toch maar weer terug naar glas ?
 

Pendragon

Forumguru
Vandaag bij TVS geweest voor het tunen van mijn 1.5tsi. Heerlijk resultaat. Niet alleen pks en koppel, maar ook de dsg aanpassing voor dit vermogen en ook mijn wensen. Morgen testen met koude motor. Ik kan het iedereen aanraden.
31ba6a1d5bc51338d69d0599691366b5.jpg
 

De Stip

Forumguru
@Pendragon Ziet er top uit! Waarom heb je specifiek voor TVS gekozen en bijvoorbeeld niet voor VAG techniek? Helaas is mijn motorcomputer te nieuw en beschikt die over (nog) niet te kraken software. Even geduld dus......
 

Pendragon

Forumguru
@Pendragon Ziet er top uit! Waarom heb je specifiek voor TVS gekozen en bijvoorbeeld niet voor VAG techniek? Helaas is mijn motorcomputer te nieuw en beschikt die over (nog) niet te kraken software. Even geduld dus......
Ik heb om 2 specifieke redenen voor TVS gekozen:

1) Ze hadden mijn DSG al gedaan en die vertrouw ik toch toe aan TVS als de DSG experts.
2) de prijs die ik kreeg voor deze stage 2 tuning inclusief dsg tuning was lager dan alleen stage 1+ of stage 2 (verschillende namen voor hetzelfde) bij een ander.

Geen moment spijt. Ging super vandaag. Niek bij TVS luisterde goed naar wat ik wilde, gaf duidelijke uitleg en nam de tijd voor het tunen. Al met al, zeer positief.
 
Laatst bewerkt:

CEMMM

Nieuw lid
Ik was niet gewend dat ik op twee schermen tegelijkertijd de navigatie kaart te zien kreeg.
Het was altijd dat ik de kaart van de middenconsole kon verplaatsen naar de Digitale Cockpit.
Als de kaart in de Digitale Cockpit stond dan kon ik weer de kaart naar de middenconsole verplaatsen.
Zo ontdek ik elke keer weer nieuwe mogelijkheden.

Hoi,

Ik krijg op mijn karoq ook niet de navigatie op beide schermen. Hoe heb je dat gedaan?

Mvgr Cem
 

De Stip

Forumguru
Gaaf @Pendragon , dat ziet er toch stukken beter uit! Ik ben er ook blij mee en hou straks met de aanschaf van mijn zomer set rekening met een aangepaste ET waarde. Dan kunnen de spacers in gebruik blijven bij de originele winter set.
Waarom heb je specifiek voor de door jou genoemde maatvoering gekozen? Ik heb gewoon vóór en achter 40 mm over de gehele as en bevalt prima.
 

De Stip

Forumguru
Op de bank. 210pk meten. Kon het ook in mijn Skoda One app zien.

Dat rijdt vast subliem die 210 pk! Hopelijk kan men bij VAG techniek zsm de code kraken om mijn Karoq MY20 van de power update te voorzien.
Heb jij de DSG (mocht je die hebben uiteraard), ook meteen aan laten passen en waarom bij TVS? Pure interesse hoor.
 
Bovenaan Onderaan