Karoq ervaringen

Beauri

Forumguru
Dank voor de Tip:thumbsup:

Zal binnenkort eens wat nieuwe SD kaartjes aanschaffen, muziek staat ook nog op USBsticks, kan ik dat ook eens gaan overzetten, kan het klepje bij de versnellingspook ook weer dicht:)
 

Karoq_leaserijder

Actief lid
En toen stond ik stil in de file en zag plotseling een diagonaal ruitjes patroon verschijnen op mijn Columbus scherm.
Het werd pas zichtbaar in de reflectie van de zon in een raam van een vrachtwagenportier.
Toen de volgende vrachtwagen voorbij kroop kon ik er een foto van maken.
Op de foto zijn wel de schuine lijnen te zien maar het ruitjes patroon is niet goed zichtbaar.
Ik ga er van uit dat dit de scanlijnen zijn om aanrakingen van het touchscreen te detecteren.
821Y3IM
 

Beauri

Forumguru
Ja, lijken mij ook de door je genoemde lijntjes alleen denk ik dat je je hebt vergist met de benaming van het systeem, als ik mij goed herinner dan was het Columbus scherm iets groter dan Bolero en Amundsen maar mistte het de draaiknoppen op/bij het scherm. Heb je in je dashboardkastje een systeem zonder CD speler en in 1 van de 2 SD slots een SD kaartje zitten voor de navigatie, dan heb je waarschijnlijk een Amundsen. Het verschil tussen de Bolero en de Amundsen is al weer lastiger te zien en weet ik zelf ook niet zo 1 2 3, ben al blij dat ik weet hoe mijn systeem heet dat er inzit en sinds kort kan ik de naam ook nog knap spellen;)
 

Beauri

Forumguru
Heet buiten...... ja best wel. Ach lekker de airco aan en dan even wegrijden met alle ramen open en als ie door gewaaid is de ramen dicht en de airco op stand lo..... maar ik weet het niet, kan het me verbeelden, maar ben niet echt onder de indruk van de kou, want dat lijkt ie niet echt..... of verbeeld ik me dat nu?

Was zoiets ook al tegengekomen op het forum, sommigen vinden hun airco wel echt koud en anderen zijn net als ik niet echt onder de indruk. Hoe is de ervaring bij mijn mede Karoq rijders vraag ik me dan ook af.....

Voor de rest rijdt hij echt wel lekker en ben ik over het algemeen zeer tevreden:thumbsup:

Zijn er hier ook nog meer met het VarioFlex systeem achterin? Toevallig ook nog de optie van het tijdelijke reserve wiel?
Al eens geprobeerd om de middelste zitpositie in zijn geheel om te klappen..... ja, met de hoofdsteun er al af? Heb zelf de poging gestaakt, de middelste positie kwam tegen de luchtroosters van de middenconsole aan en ik wilde de boel niet forceren..... mijn vraag is dan ook of het anderen wel gelukt is zonder schade te maken, of doe ik iets verkeert?
 

Canon-Eye

Forumguru
de ramen dicht en de airco op stand lo.....
Dat is eigenlijk niet de meest verstandige methode: het is een stuk gezonder om de airco in te stellen op ca. 3 tot hoogstens 5 graden Celsius beneden de buitentemperatuur, dan is de overgang bij het uitstappen niet te groot. Het echte comfort komt namelijk niet van de lagere temperatuur, maar doordat de airco een groot deel van het vocht uit de lucht haalt.
Dát is dus die plas water onder je auto als je even stil hebt moeten staan... :pardon:
 
Bovenaan Onderaan