Kaner - Skoda Fabia II 1.2TSI Elegance

Ruittie

Forumguru
Dat is ook mijn volgende mod :maakmegek:

Ik heb er een Eibach set onder, ~3cm verlaging. Maar ik denk dat mijn schokdempers een beetje op hun einde lopen. Wil een complete schroefset van Bilstein, Eibach, KW of H&R eronder hebben.


Hij staat er leuk bij zo! Nooit zo fan van zwarte wielen liever normale kleur! Maar dat is aan jou natuurlijk!

Kwa schroefset zal ik ap pakken 1x gemonteerd en aantal km mee gereden was gelijk verkocht! Betere prijs/kwaliteit verhouding ga je niet vinden denk ik.
 

Kanerr

Forumguru
@Ruittie Werd geinspireerd door jouw foto's van je vorige autos.. Hierbij mijn lijstje hahaha.

In volgorde van meest oud eigenaar tot meest jong..


VW Lupo 1.2TDI 3L
kITyOJ5.jpg


VW Golf 2.0TDI
tiYvaud.jpg


Seat Arosa 1.4TDI
GWeA3FA.jpg


VW Golf 1.9TDI 210pk
EsB6ynw.jpg


VW Touran 1.9TDI DSG op air :)
nIOCZwu.jpg


Totaal wat anders :bloos: Lease auto van vorige werkgever met mijn velgjes
xewHJb4.jpg


Hiertussen nog een 5 tal autos gehad welke niet echt waard zijn voor op de foto :)

En bonus; zusjes oude auto :D
QQMWxTq.jpg
 

Kanerr

Forumguru
Jawel, 75kg met een ouderwetse turbolag turbo op 900 kilo gaat prima vooruit! Reed ook echt goed zuinig haha.


UPDATE

gisteren dus na het schroefset verhaal hier ouderwets marktplaats open gegooid en beetje lopen bladeren...
Wat zie ik nou? Een KW V2 set voor een leuk bedrag:geek:

na een paar berichten tot de afspraak gekomen dat ik zondag die set ga ophalen :banghead:
 

Kanerr

Forumguru
Achter KW geplaatst. Mijn dempers waren wel echt 'op' merk ik nu.
Ik heb ze voor nu even 'hoog' staan (lees: kan nog 4cm zakken) omdat ik even naar duitsland moet met 4 man in de auto. Wanneer ik voor ook heb geplaatst zal ik alle 4 de hoeken van de auto op zijn laagst zetten zonder dat alles kapot gaat :shutup:

Voor mijn eigen administratie, heb de dempers achter op 2volle slagen vanaf hard open gezet. (rebound)

Meteen weer even fatsoenlijk gewassen :)

Az7Yu6b.jpg


Epc3bOj.jpg


WYmrCm2.jpg


9IhBiC4.jpg


Hier zie je mooi hoe hoog hij eigenlijk staat:

i05btBV.jpg


En nog een leuke sticker geplakt achterop :angel:

dSDakPO.jpg
 

Kanerr

Forumguru
O5y3LsR.jpg


Q4yW06X.jpg



Achter moet ik de stelschroeven nog weghalen want lager dan dit lukt niet :pieker:

Vooraan even kijken laten inzakken etc, zal niet veel meer zakken gok ik zo maar staat wel op zijn laagst inclusief de 'hulp' veren :pardon:


Interieur ook een handje geholpen. Eindelijk de radio vervangen.

Xk9dwCH.jpg


10.1inch scherm uit Tjinah:D

Erg gelimiteerde OS zit er nu op, dus ga een custom rom op draaien maar moet me er even weer in verdiepen want laatste keer dat ik een custom rom heb gedaan was op mijn oneplus one :bloos:
 

Ruittie

Forumguru
Verdomme dat staat een partij beter!

Snel die wielen netjes maken en dan is het erg tof!! (Wel zilver doen he:laugh:)

Radio is mega zeg super tof!
 

Kanerr

Forumguru
Thanks! Wielen ben ik nog steeds niet over te spreken maar voor nu is het goed genoeg. Wel even een spuitbussie overheen inderdaad maar dat komt later.

Wel hoor ik nu lichte gebonk van voren.. Ik denk aan de aandrijfas of de stabi stang.. Stabistangetjes heb ik al besteld maar ik weet dat de ashoezen lichtjes gescheurd zijn.. Dus misschien moet er weer vet in en dan dichtkitten (het is een gat van +/- 3mm
 
Bovenaan Onderaan