Kaner - Skoda Fabia II 1.2TSI Elegance

brepus13

Forumguru
Je kunt foto’s toch gewoon als bijlage bijvoegen op dit forum? Hoef je helemaal geen externe partij voor te gebruiken.
 

Kanerr

Forumguru
:koffie: heb iPhone...

Maargoed, hierbij dus de fotos!

0ZPgEcN.jpg


UqJMz0p.jpg
 

JeSko

Forumguru
Heel netjes gedaan! Heb je terug de andere wielen liggen? Staan ook wel netjes op de Faab hoor:rockon:

Hoe heb je die sfeerverlichting net aangebracht? Ziet er echt knap uit! Zou zelf ook zo'n streepje willen maar ik ben bang dat het er cheap uit gaat zien met zo'n verlichting via Ali.
 

Kanerr

Forumguru
Ja de BBS'en zijn alweer weg :) 18 is toch netwat te groot voor de Faab.
Ga de 17 inch rs velgjes oplappen en die eronder steken samen met de remmen. Wordt wel gaaf.

Ik zal even een foto zoeken van de ambient overdag, ikzelf vind het niet storend omdat het lijkt alsof Skoda dat bedacht heeft daar een led streep te plaatsen :pardon:
 

JeSko

Forumguru
Jammer vond ze wel mooi! Maar deze staan er ook lekker onder, ze tonen door de vorm niet kleiner dan de BBS'n, dus dat is mooi meegenomen!

Top! Ziet er s'nachts echt OEM uit, omdat het ook matched met de witte teller verlichting:thumbsup:
 

EdK

Forumguru
Staat er nou een engeltje op je dashboard rechts ?

En moet zeggen dat hij nog goed stijf in de lak staat voor een Fab2
Degene die ik vaak tegenkom zijn in algemeen dof
 

Kanerr

Forumguru
Bedankt Ed! Bedoel je in mijn instrumentencluster? Dat is het controlelampje voor de cruisecontrol.

Hij staat er redelijk bij, kan veel beter maar ik ga hem stapsgewijs nog goed aanpakken :) Dan zal de glans nog sterk verbeteren.
 
UPDATE

Na de aankoop van mijn auto ben ik er achter gekomen dat de kmpu tellernaald zijn led stuk was wat knipperde en vooral uitging.
.......
Groene led besteld en de soldeerbout van zolder gepakt. Uur later het volgende resultaat:

dat met dat groene led. Heb je groene led lichten besteld en erin geplaatst?
 

JeSko

Forumguru
Hoe heb je nu eigenlijk exact die ambient verlichting ingebouwd en met welke spulletjes van Ali? Ziet er zo goed uit dat ik het zelf ook wil, geeft je auto een enorm moderne look:thumbsup:
 

Kanerr

Forumguru
Ik stuur morgen even een link en een foto overdag :)

inbouwen heb ik wel iets ingewikkelder dan hoe het hoort maar ik hou ervan om het ingebouwd te hebben ipv 12v aansluiting
 

Kanerr

Forumguru
Beter laat dan nooit... :bloos:

jkItFe6.jpg


Het ligt aan je kieren hoe ver je hem kan drukken, ik kan hem helemaal doordrukken maar krijg dan (veel) minder licht/ambience. Dus ja je ziet het zitten maar daar stoor ik me niet aan.
 

Kanerr

Forumguru
Toen ik het kocht was hij 34 euro en gratis verzenden. Zie dat het wat gewijzigd is:


€ 6,78 40% Off | Universele 10 In 1 Rgb Led 8M Auto-interieur Decor Fiber Optische Strip Licht Door App Controle 12V decoratieve Sfeer Lampen Rgb
https://a.aliexpress.com/_d8lGc3R
 

JeSko

Forumguru
Zit er toch netjes in! Tenzij je er echt gaat op liggen staren ga je niet merken dat het niet OEM is:thumbsup:
 

Kanerr

Forumguru
Mini update:

Skoda embleem aan de voorzijde was al geupgrade naar facelift maar achter was nog het oude model.

Deze vandaag vervangen voor een nieuw model:)
Ziet er meteen beter uit
 

JeSko

Forumguru
Dat doet veel ja, het oude logo is mooi op zich met dat groen maar op de auto geplakt vind ik het nieuwe embleem mooier.
 
Bovenaan Onderaan