Kaner - Skoda Fabia II 1.2TSI Elegance

Topic in 'Mijn auto' gestart door Kanerr, 25-04-2020.

1. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Dat doet veel ja, het oude logo is mooi op zich met dat groen maar op de auto geplakt vind ik het nieuwe embleem mooier.

Kanerr vindt dit leuk.

2. Kanerr

Kanerr Senior Member

VRS velgen eronder :) Nu met schade, maar wilde controleren of ze recht waren voordat ik ze opknap:

En de logo:

Triffid, eriktv en JeSko vinden dit leuk.
  3. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Staan er wel mooi onder, maar de bbs vond ik echt geweldig onder je Faab staan, kan je dezelfde niet vinden in 17 inch? Deze vrs velgen keihard zwart spuiten, heb je een mooi sterk wintersetje :D

Trouwens echt een mooie Fabia, met dat zonnedakje open en de mooie lak, echt lekkaaaah :jaja:

Laatst aangepast: 05-08-2020 om 10:15
    Kanerr vindt dit leuk.
  4. Kanerr

Kanerr Senior Member

bbsen waren ook wel echt een ramp om schoon te maken :deuk:

Deze vind ik mooi, voorzijdes worden afgedraaid zoals origineel, prima dikke velgen :angel:

Er komen later nog vast wel een super set onder, maar voorlopig blijft dit. 17inch rijdt echt het lekkerst onder een Fabia (of Polo... Heb dat ook gemerkt bij mijn vader zijn auto)

Voorlopig blijft het zo. Centjes gaan nu even zitten in het kopen van een woning en de auto staat op een laag pitje.

Thanks trouwens JeSko! Deze uitvoering kom je niet tegen en dat maakt hem ook wat leuker. rijdt ook echt top met 105pk :)

JeSko vindt dit leuk.
  5. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Ja dat snap ik wel, zit zelf ook in zo'n papieren met de zoektocht naar een ander huis, leven is duur :( als je deze rs wielen afdraaid zijn het ook heerlijke wielen offcourse:thumbsup:

Klopt deze is een Elegance zoals mijn Sup, zeker bij Fabia's zie je niet vaak een Elegance, lekker dik in de opties :jaja:

Kanerr vindt dit leuk.

Deel deze pagina