Auto gecontroleerd, en we waren positief verrast! Hij zweet/lekt wat bij de carterventilatie systeem wat blijkbaar een algemeen bekend probleem is. Een hel om bij te komen en te vervangen en aangezien hij alleen ietswat zweet/ heel licht lekt besloten om het voor nu aan te zien. Voor de rest waren we blij met dat hij van boven en onder, incl transmissie en differentieel helemaal droog is!
Gisteren meteen wat prul besteld;
5W40 LiquiMoly olie
Oliefilter
Luchtfilter
Interieurfilter
En toch moest ik neuzen bij Eibach veren..
Heh, 125euro?! Normaal staan ze voor 200euro... Oops, per ongeluk besteld 
De velgen die ik trouwens heb gekocht zijn de styling 72 velgen geworden:

Gisteren meteen wat prul besteld;
5W40 LiquiMoly olie
Oliefilter
Luchtfilter
Interieurfilter
En toch moest ik neuzen bij Eibach veren..
Heh, 125euro?! Normaal staan ze voor 200euro... Oops, per ongeluk besteld 
De velgen die ik trouwens heb gekocht zijn de styling 72 velgen geworden:

Als er maar geen valse lucht gezogen gaat worden via de aansluiting want daar is een 6-pitter BMW enorm gevoelig voor. Ook ooit zoiets gehad met mijn 530 E39 en eerst allemaal foutmeldingen uitlezen aan 2 bobines en die vervangen hielp geen moet bleek uiteindelijk ook een slechte slang te zijn van de carterventilatie. Die vervangen en weer draaien als een zonnetje
Ach mocht hij niet in de kont hangen zoals nu dan was er niks aan de hand geweest, maar ik irriteer me eraan dat hij optisch achteraan lager staat dan voor. Vandaar de sportline gekozen, ~4cm drop vooraan en ~3 achteraan. Met de styling 72's zal het wel netjes staan