Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Da's niet leuk.... In één keer totaal stil (oliedruk weggevallen en/of koppelomvormer slipt) en pakt niks meer op?
Is het trouwens de bak van GM of ZF?
@Rosinfield ja inderdaad. Gevalletje pech. Ik ga hem er zelf over zetten inderdaad.
@JPs_OC2 ZF. Heel gek, D/S doet het na een tijd wel weer en R werkt hele tijd gewoon prima.
Dus ja, probably de valvebody/printplaat stuk of een clutchpack gefrituurd. Kreeg op een gegeven moment ook een stinkluchtje dus denk dat de olie/koppelingpack ook wel op zn donder heeft gekregen
Gisteren samen met de monteur in de garage de bak gewisseld. Met een kleine 6 uur waren we klaar en na de foutcodes gewist te hebben een rondje gereden. ZO, dat rijdt een STUK fijner dan de vorige bak! Pas dan kom je erachter dat hij al een geruimte tijd op zijn einde liep..
Maargoed, eindgoed al goed en hij staat weer voor de deur
Haha, grappig dat je het zegt! De koppelomvormer zit met 3 bouten vast aan het vliegwiel/starterskrans. Door het kijkraampje kan je deze los/vast maken maar wanneer je hem laat vallen, valt hij in de bak. Bij het loshalen vielen ze alle 3 erin, maar gelukkig tijdens het vastmaken zijn ze er niet in gevallen anders moest de bak er weer vanaf
Vandaag het een en ander gedaan wat nog op mijn lijst stond.
Kofferklep dempers vervangen, led achteruitrijlampjes gemonteerd (had ik nog liggen), knipperlichten vervangen incl Philips silvervision lampjes en de auto opgeruimd. Sjonge wat kan ik veel troep bewaren in de auto.
En ja ik moet nog steeds reclameloze kentekenhouders monteren.
Je gaat genieten van die verse bak, ik heb zo'n 30 km dezelfde bak/auto gereden maar dan de Diesel Sedan versie, en die bak vond ik fijner dan die van vele nieuwere automaten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.