JurgenM - Octavia RS 245

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Tsja de Dacia's worden in bv Russia renault genoemd
Dus dan heb je de Renault Duster.
tsja dan zou het niet kut meer zijn.....toch ??
Want Renault maakt redelijk wagens en de Clio is de best verkochte wagen in station uitvoering (in NL )
 

philippe bakker

Forumguru
Tsja de Dacia's worden in bv Russia renault genoemd
Dus dan heb je de Renault Duster.
tsja dan zou het niet kut meer zijn.....toch ??
Want Renault maakt redelijk wagens en de Clio is de best verkochte wagen in station uitvoering (in NL )
Als ik op mijn gas duw en je krijgt geen agressieve duw in je rug dan heb ik een klote auto
 

EdK

Forumguru
Krijg je van mij een blikkie met benzine euro 98 en een cd met motorgeluiden.......pfffffff zo vermoeiend

Wen maar vast aan het idee dat je nog gaat meemaken dat je in bejaarden tehuis zit met je rollator en dat je met een jonge jenever stoere verhalen zit te vertellen over die goede tijd met brandstof motoren.....
 

vleier

Forumguru
Krijg je van mij een blikkie met benzine euro 98 en een cd met motorgeluiden.......pfffffff zo vermoeiend

Wen maar vast aan het idee dat je nog gaat meemaken dat je in bejaarden tehuis zit met je rollator en dat je met een jonge jenever stoere verhalen zit te vertellen over die goede tijd met brandstof motoren.....

Er zullen altijd brandstof motoren blijven. het enige verschil is dat het net als bij kolen niet meer rendabel gaat worden om dagelijks gebruik van te maken.
 

philippe bakker

Forumguru
Er zullen altijd brandstof motoren blijven. het enige verschil is dat het net als bij kolen niet meer rendabel gaat worden om dagelijks gebruik van te maken.
Da gaat gewoon onbetaalbaar worden. Steeds meer steden en of landen gaan zware Taxen heffen als je met een niet electrische wagen binnen rijdt. Op den duur geeft iedereen dat op
 

jeroentrek

Nieuw lid
@topicstarter, welke zetelbekleding heb je genomen? Klopt het dat je volledig leer niet meer kan kiezen? Enkel stof of Alcantara?

Benieuwd naar foto's!
 

JurgenM

Forumguru
Da gaat gewoon onbetaalbaar worden. Steeds meer steden en of landen gaan zware Taxen heffen als je met een niet electrische wagen binnen rijdt. Op den duur geeft iedereen dat op

Vrees hier ook een beetje voor.
Maar ondertussen kunnen we nog genieten!!

@topicstarter, welke zetelbekleding heb je genomen? Klopt het dat je volledig leer niet meer kan kiezen? Enkel stof of Alcantara?

Benieuwd naar foto's!

Edit: @Peter-036 was me voor. :jaja:
Maar je mag ook gewoon @JurgenM typen hoor. ;)

Bij de RS 245 is het enkel de combinatie leer/ alcantara met rood of gelijk in mijn geval grijs stiksel. Volgens mij is volledig leer niet meer te krijgen op de gehele RS-lijn.
 

dirkie996

Forumguru
Vrees hier ook een beetje voor.
Maar ondertussen kunnen we nog genieten!!



Je mag ook gewoon @JurgenM typen hoor. ;)

Bij de RS 245 is het enkel de combinatie leer/ alcantara met rood of gelijk in mijn geval grijs stiksel. Volgens mij is volledig leer niet meer te krijgen op de gehele RS-lijn.
Vrees hier ook een beetje voor.
Maar ondertussen kunnen we nog genieten!!



Edit: @Peter-036 was me voor. :jaja:
Maar je mag ook gewoon @JurgenM typen hoor. ;)

Bij de RS 245 is het enkel de combinatie leer/ alcantara met rood of gelijk in mijn geval grijs stiksel. Volgens mij is volledig leer niet meer te krijgen op de gehele RS-lijn.
bij de " gewone " RS is het standaard stof met de randen in alcantara. Optioneel nam ik de geperforeerde alcantara met de boorden in leder afgewerkt( zoals standaard in de RS 245) met rood stiksel( grijs stiksel ook mogelijk )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan