JurgenM - Octavia RS 245

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Stuurder

Forumguru
Balen, hoe lang "moet" je nog met Coyote?
Overigens heb ik zelf Flitsmeister PRO, de betaalde variant à 8,99 per jaar: dus geen vervelende reclames tussendoor. Maar als je de reclames geen probleem kies je gewoon de gratis variant.
Ik heb wel registratie maar geen PRO, én geen reclames?
 

B.Stuurder

Forumguru
Vertel mij maar eens hoe je dat hebt gedaan @B.Stuurder , ik ben al jaren geregistreerd maar had toch telkens op de vaste punten die vervelende reclames...

Of woon je in een regio waar weinig bewoners en dus reclame is?
Ja Rotterdam, best eenzaam hier :deuk:
Zonder gekheid, ik rijd dagelijks met de app aan, alleen de snelheidscontrole melding niet de navi, en ik krijg nooit enige reclame. Wat gebeurd er dan, krijg je dan ineens een pop up in plaats van het meldingscherm, of een gesproken bericht? Ik heb het geluid ook altijd via de speakers, omdat ik Spotify ( wel premium dus zonder reclames) luister vanaf de telefoon.
 

JurgenM

Forumguru
Flitsmeister kende ik nog niet.

Maar ik gebruik de coyote app. omdat deze gratis wordt aangeboden door mij provider (Orange).
 

EdK

Forumguru
Ja flitsmeister heeft er voor gezorgt dat ik heel wat euries aan leuke dingen heb kunnen uitgeven.
En gratis versie en ene dag heb ik wat advertentie's en de andere dag noppes nada nul.
En het Navi deel mag van mij een echt navigatie gedeelte worden....
 

Japanese Power

Donateur
Ja Rotterdam, best eenzaam hier...
Elke dag de A16, A20 en de A13. Elke dag op dezelfde plaatsen reclame, een klingetje en een popup. Was niet uit te zetten in de gratis FM (daarom nu betaald) en ik gebruik geen FM navi. Daarnaast ook altijd Spotify Premium en alles via BT vanaf de iPhone 6...
 
Laatst bewerkt:

vleier

Forumguru
Da gaat gewoon onbetaalbaar worden. Steeds meer steden en of landen gaan zware Taxen heffen als je met een niet electrische wagen binnen rijdt. Op den duur geeft iedereen dat op

Ik gaf het bericht hierboven dan wel een 'like', maar zo leuk vind ik dat idee nog niet, overigens denk ik wel dat @philippe bakker gelijk heeft/zal gaan krijgen.
#geniet ervan zolang het nog kan.


op beide reacties moet ik antwoorden dat dat het nadeel is van techonologische vooruitgang. De fabrikanten proberen nog wel de levensduur van de motor uit te rekken maar het is er allemaal wel een beetje uit gekomen. Zie de F1 en de Formule E.
De formule E trekt steeds grotere namen als teams. Jaguar en Audi gaan er al mee bezig. Betere investering want een grotere naam als Ferrari of Mercedes ga je toch niet snel krijgen.
 

B.Stuurder

Forumguru
Elke dag de A16, A20 en de A13. Elke dag op dezelfde plaatsen reclame, een klingetje en een popup. Was niet uit te zetten in de gratis FM (daarom nu betaald) en ik gebruik geen FM navi. Daarnaast ook altijd Spotify Premium en alles via BT vanaf de iPhone 6...
Zelfde hier, behalve de reclame. Ook vreemd. Ik wist niet eens dat ze reclame gaven op FM. Hoop niet dat ik slapende honden heb wakker gemaakt :laugh:
 

B.Stuurder

Forumguru
Formule E had ik 40 jaar geleden al, op mijn slaapkamertje. Dat is toch geen beleving, zonder geur en geluid? Behalve van doorgebrande trafo's en naaimachineolie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan