JurgenM - Octavia RS 245

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkie996

Forumguru
Hallo Jurgen, ik kom ook uit Limburg en wil in de nabije toekomst ook een RS245 aanschaffen.
Mijn vraag was nu of je ook korting krijgt bij de aanschaf van een RS, en hoeveel procent ongeveer dat dit is? En scheelt de korting van dealer tot dealer? Ben hier al een tijdje aan
het meelezen op dit interessant forum en al veel opgestoken. Mvg, Polle
Ik heb toch de indruk en ervaring, dat wanneer je 'n model of versie , wil, die nog maar net op de markt is, de korting toch iets minder zal zijn, dan bij 'n uitloopmodel. Na 4 nieuwe wagens in de laatste 6 jaar, bij dezelfde dealer, is dit toch m'n ervaring.
Je kan op paketten wel 'n mooie korting krijgen, maar vaker geef je dan toch meer uit dan eerst was voorzien.
Je moet niet altijd die verhaaltjes geloven, met reuzekortingen e.d.
Er wordt veel verteld, maar zelfs de Skoda- dealer kan geen mirakels doen.
 

JurgenM

Forumguru
Hallo Jurgen, ik kom ook uit Limburg en wil in de nabije toekomst ook een RS245 aanschaffen.
Mijn vraag was nu of je ook korting krijgt bij de aanschaf van een RS, en hoeveel procent ongeveer dat dit is? En scheelt de korting van dealer tot dealer? Ben hier al een tijdje aan
het meelezen op dit interessant forum en al veel opgestoken. Mvg, Polle

Gelijk @Tuner111 al aangeeft, gewoon best even langs een dealer gaan. Ja ze geven 'opgelegde' korting. De offertes die ik meekreeg waren tot op de cent hetzelfde. Hoeveel je er nog extra vanaf krijgt hangt vooral van jezelf af en scheelt van dealer tot dealer, (of ze geven weer bijna hetzelfde) maar verwacht hier inderdaad geen wonderen. Uiteindelijk hebben wij gewoon ons gevoel gevolgd.
 
Gelijk @Tuner111 al aangeeft, gewoon best even langs een dealer gaan. Ja ze geven 'opgelegde' korting. De offertes die ik meekreeg waren tot op de cent hetzelfde. Hoeveel je er nog extra vanaf krijgt hangt vooral van jezelf af en scheelt van dealer tot dealer, (of ze geven weer bijna hetzelfde) maar verwacht hier inderdaad geen wonderen. Uiteindelijk hebben wij gewoon ons gevoel gevolgd.
Interessant om te weten, vrijdag ga ik verder op zoek naar een Rs. Ben van plan bij 4 dealers een offerte op te vragen, bij 2 garages ken ik eigenaars of verkopers persoonlijk, andere 2 zijn minder bekend . Ben benieuwd wat ik los krijg.
 

polle90

Forumguru
Ben ook wel beniewd. :) Ik ga op het einde van het jaar/begin volgend jaar eens kijken.
Mischien is er dan salonvoordeel hier in België.
 

Kurtje

Forumguru
Altijd spannend! Hopelijk heb je wat mooi droog weer, altijd leuk om je nieuwe bolide in te rijden!!!
Hopelijk komen we mekaar eens tegen :)
 

JurgenM

Forumguru

dirkie996

Forumguru
Geniet van die éérste rit. Alles ruikt nieuw. Uw zintuigen draaien overuren om alle indrukken te omvatten.
En doe dan zoals ik deed. Zet 'm 's avonds in de garage, neem 'n stoel en 'n pilsje erbij, en geniet!!
 

vleier

Forumguru
Hij is druk bezig met rijden. Hoe zou je zelf zijn ;)
Wanneer mijn vader vroeger een nieuwe wagen had, gingen we de nieuwe wagen aan alle nonkels, tantes, broers en zussen tonen. Betekende hele dag weg :D

Ik reageer gewoon snel hij miet zelf weten wanneer hij reageert hoor.
Wij deden dat niet maar ze wisten wel heel goed welke auto. Met welke motor enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan