JurgenM - Octavia RS 245

Status
Niet open voor verdere reacties.

JurgenM

Forumguru
Haha daar komt mijn Cupra en onze Fabia ook vandaag :)
Dan ben je van hier ergens in de buurt?

Van Maaseik. Keuze ging tussen Jaspers (Bree) en Willems.


Veel plezier ermee
emoji4.png
emoji4.png
. Ik ben straks benieuwd hoe het staat

Merci! Foto's zullen zeker volgen. :)
 

Kurtje

Forumguru
Dan zal ik je zeker wel eens zien rijden... Kom regelmatig aan de kanten van Genk, Bree, Maaseik, Maasmechelen... :)
 

JurgenM

Forumguru
Heb er al eentje gespot die op zijn eigenaar staat te wachten...

Maar het is niet de mijne. :nono:
 

Bijlagen

  • IMG_20170916_190142.jpg
    IMG_20170916_190142.jpg
    969,6 KB · Weergaven: 115

B.Stuurder

Forumguru
Ik ben benieuwd, het is niet alleen die 15 pk meer, maar als het goed is kan de 245 zijn vermogen ook beter kwijt. Succes met wachten!
 

Tuner111

Forumguru
Het is niet die 15 pk, maar een hele nieuwe variant van de EA888 motor, betere uitlaat, betere remmen, meer standaard voor je centen en natuurlijk de sper hé ;)
 

JurgenM

Forumguru
Merci!


Ben ook heel erg benieuwd naar hoe hij zijn vermogen kwijt krijgt op de weg mbv het sper. Op motorisch vlak kan ik niet vergelijken maar de remmen ben ik ook wel benieuwd naar. Hou ervan als er van die bijtgrage remmen onder zitten, geeft wat meer vertrouwen.
(Enfin ben eigenlijk benieuwd naar heel de de auto :D)


Ja inrijden sowieso! Zal de eerste duizenden kilometers niet veel spannends mee gebeuren. :) Over dat inrijden, hoeveel km wordt er eigenlijk nog geadviseerd vooraleer een keer voluit te gaan, 5000km? (mits de olie eerst op temperatuur te laten komen uiteraard)
 

oco1979

Forumguru
Inrijden: maak dat de watertemperatuur en olietemperatuur op +/- 90°C sta en dan mag je iets sportiever rijden.
Beter is dat je véél km's in één stuk doe met een verschillende toerental.

Dus plan maar een mooi tripje na aankoop :jaja::D
 

Kurtje

Forumguru
Inderdaad vooral niet te rustig inrijden, zodra je olie temperatuur warm is mag je gewoon lekker rijden.
Niet alles geven maar goed variabel. Heb dit zowel op mijn GTI als met de Cupra gedaan. Beide niets olieverbruik en alletwee meer vermogen als opgegeven...
 

JurgenM

Forumguru
Hmm ok bedankt voor de tips, ga ik zo doen dan. Eigenlijk gewoon inrijden met gezond verstand dus.


Dat tripje gaat geen probleem zijn! :D
 

philippe bakker

Forumguru
Merci!


Ben ook heel erg benieuwd naar hoe hij zijn vermogen kwijt krijgt op de weg mbv het sper. Op motorisch vlak kan ik niet vergelijken maar de remmen ben ik ook wel benieuwd naar. Hou ervan als er van die bijtgrage remmen onder zitten, geeft wat meer vertrouwen.
(Enfin ben eigenlijk benieuwd naar heel de de auto :D)


Ja inrijden sowieso! Zal de eerste duizenden kilometers niet veel spannends mee gebeuren. :) Over dat inrijden, hoeveel km wordt er eigenlijk nog geadviseerd vooraleer een keer voluit te gaan, 5000km? (mits de olie eerst op temperatuur te laten komen uiteraard)
Heb ik al dikwijls gezegd : de verkopers zeggen eerst dat je maar 80% vh vermogen mag gebruiken. Dus bij buiten rijden Vd garage stamp je dus vol op de gas want om 80% te weten moet je eerst weten wat 100% is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan