EdK

Forumguru
Ja nu kan ik wel begrijpen dat die andere elektricien niet verder wilde met de oude kast uitbreiden...
Als ik de meterkastdeur had geopend dan had ik hem ook meteen dicht gedaan en gezegd "hier ga ik niet in uitbreiden"
Wat dat betreft was die echt aan vervanging toe !
Onlangs bij familie het ook vervangen, had ook een EV lader voor zijn Niro aangeschaft en wilde weer een kastje ernaast hebben.
Ook de deur weer dichtgedaan en PC gestart en even hem voorgerekend wat een hele nieuwe kast ging kosten.
Tsja met een 2 uurtjes en 3 bakken koffie zat alles erin.

En je voldoet weer aan de norm van 2022 met de kast, ook wel fijn voor als je je woning op marktplaats gaat zetten....
 

Japanese Power

Donateur
En je voldoet weer aan de norm van 2022 met de kast, ook wel fijn voor als je je woning op marktplaats gaat zetten....
Ha, dat is voorlopig niet mijn gedachte, ik woon hier best en wil hier zo lang mogelijk blijven wonen.
Maar idd, het is wel een stukje waardevermeerdering.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Japanese Power

Donateur
Zo blijf je bezig. Aanstaande dinsdag gaat de Enyaq voor een spotrepair van de putjes van de container die vorige week tegen m’n auto waaide.

En op woensdag mag hij aansluitend voor reparatie van een sterretje in de ruit. Vanmorgen op de A16 een harde tik en direct een mooi sterretje midden in m’n gezichtsveld…

Maar goed. Voor nu allemaal een mooi weekend!

AAB4046A-2520-4226-AF42-8667F5E05CF9.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Zo. Meterkast is gisteren verzwaard. Vandaag is met spotrepair de put verwijderd. Morgenochtend het sterretje in de voorruit eruit en dan donderdag de laadpaal aansluiten. Enige wat dan nog openstaat is de achteruitrijcamera via Mark. Zo kun je elke dag wel vullen…
 
Ik laad aan de openbare laadpaal ook altijd tot 100%
als het goed hebben de Koreaantjes er al rekening mee gehouden, 100% in de weergave in de auto is in werkelijkheid 95% er zit een kleine overcapaciteit in verwerkt zodat je ook altijd regeneratief kan remmen ook bij 100% op de klok....
 

Japanese Power

Donateur
Beetje off-topic, maar het een heeft wel met de ander te maken. Nu de CitiGo binnen is staat de Yaris TSport te koop.
Gisteren gepoetst en leeggehaald, serie verkoopfoto's gemaakt en bewerkt. Staat op MP en Autoscout te koop, ben benieuwd....

8.jpg 20.jpg 1.jpg 3.jpg 9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan