Tees

Donateur
Zijn zeker leuke bakkies! Beetje kart-achtig, je denkt dat je hard gaat, maar t valt best tegen :-). Al zal zo'n EV een stuk sneller optrekken dan die 3-cylinder 1L schat ik zo
 

Japanese Power

Donateur
Voorin is het prima toeven in een CitiGo. 2 volwassenen achterin kan (voor een kleine afstand) maar dan houdt het op. Het is bij ons een 2e auto. De 0-100 is niet spectaculair, 0-40 trekt de EV nog lekker door maar dan is het net als elke ICE. Maar vanwege het ontbreken van een ICE wel een heel stuk stiller en geen schakelmomenten ;)
 

Kanerr

Forumguru
Het is ook een erg volwassen auto voor zijn formaat, daarom vind ik hem ook zo fijn. Retegraag maar heb nog wel een par ideeen om er het leukste uit te halen :)
 

Japanese Power

Donateur
Maarrrrrr dan zou ik als ik jou was J.P hem wel zo laten uitbreiden dat je meteen een reserve groep hebt voor zonnepanelen ( had je toch nog niet ?) zodat die er vast inzit.
Net even wensenlijstje doorgenomen met bevriende elektricien. De hele groepenkast gaat er woensdagmiddag uit en wordt in z’n geheel vervangen. Incl. op voorhand alle extra’s + ruimte die richting toekomst nodig is. #snelschakelen.
 
Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Zo, de klus is geklaard, alvast 2 extra groepen voor de keuken en 1 extra groep voor de zonnepanelen. Alles is netjes verdeeld en nog ruimte voor evt. verdere groepen in de toekomst. Zometeen nog even nummertjes plakken voor het overzicht en de groepenlijst bijwerken.

Maandag 14-02 Stedin voor de 3-fasen verzwaring en donderdag 17-02 komen ze de laadpaal aansluiten. Precies op tijd voordat EV 2 op de oprit staat...

Meterkast.jpg
 

EdK

Forumguru
Ja nu kan ik wel begrijpen dat die andere elektricien niet verder wilde met de oude kast uitbreiden...
Als ik de meterkastdeur had geopend dan had ik hem ook meteen dicht gedaan en gezegd "hier ga ik niet in uitbreiden"
Wat dat betreft was die echt aan vervanging toe !
Onlangs bij familie het ook vervangen, had ook een EV lader voor zijn Niro aangeschaft en wilde weer een kastje ernaast hebben.
Ook de deur weer dichtgedaan en PC gestart en even hem voorgerekend wat een hele nieuwe kast ging kosten.
Tsja met een 2 uurtjes en 3 bakken koffie zat alles erin.

En je voldoet weer aan de norm van 2022 met de kast, ook wel fijn voor als je je woning op marktplaats gaat zetten....
 

Japanese Power

Donateur
En je voldoet weer aan de norm van 2022 met de kast, ook wel fijn voor als je je woning op marktplaats gaat zetten....
Ha, dat is voorlopig niet mijn gedachte, ik woon hier best en wil hier zo lang mogelijk blijven wonen.
Maar idd, het is wel een stukje waardevermeerdering.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Japanese Power

Donateur
Zo blijf je bezig. Aanstaande dinsdag gaat de Enyaq voor een spotrepair van de putjes van de container die vorige week tegen m’n auto waaide.

En op woensdag mag hij aansluitend voor reparatie van een sterretje in de ruit. Vanmorgen op de A16 een harde tik en direct een mooi sterretje midden in m’n gezichtsveld…

Maar goed. Voor nu allemaal een mooi weekend!

AAB4046A-2520-4226-AF42-8667F5E05CF9.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Zo. Meterkast is gisteren verzwaard. Vandaag is met spotrepair de put verwijderd. Morgenochtend het sterretje in de voorruit eruit en dan donderdag de laadpaal aansluiten. Enige wat dan nog openstaat is de achteruitrijcamera via Mark. Zo kun je elke dag wel vullen…
 
Bovenaan Onderaan