Introductie van de Kodiaq bij de dealer

Topic in 'Kodiaq' gestart door Beertje19, 15-02-2017.

1. Beertje19

Beertje19 Senior Member

Mooie foto's @Avontuur. Zo heb ik hem besteld maar dan met trinity velgen.
    Dank je wel

Avontuur en Frenk21 vinden dit leuk.

2. Neptukker

Neptukker Forumguru

3. johnboy

johnboy Forumguru Donateur

En vandaag reclame op WDR2...

4. Avontuur

Avontuur Nieuw lid

Dat is niet verkeerd!! Mijn favoriete uitvoering !
    Hopelijk heb je hem snel!!

5. Beertje19

Beertje19 Senior Member

Sorry als ik me verkeerd heb uitgedrukt maar ik heb helemaal niets verkeerd bedoeld.

Ik wilde je alleen maar bedanken voor die mooie foto's.

6. Avontuur

Avontuur Nieuw lid

Dag Beertje,

Ik bedoel het positief !!
    Meer in de stijl van dat je goed gedaan hebt met de bestelling !!! :thumbsup:

marang73 vindt dit leuk.
  7. massis

massis Senior Member

Bij mijn dealer is het nog wachten tot eind deze maand (laatste weekend maart ) vooraleer ze de eerste Kodiaq's binnenkrijgen voor showroom & testritten. Grappig, want de week erop verwachten ze de eerste 150pk benzinemodellen al voor klanten die vroeg besteld hebben.

Ondanks dat ik al ben gaan rijden met de 2.0 TDI 190pk gaan we toch bij de dealer ook nog een keertje rijden, dan heeft mijn vrouw er ook eens mee kunnen rijden.

8. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Vandaag in Apeldoorn bij Autohaas ook de première compleet met lekker hapje en drankje.

20170304_131530_1.jpg

20170304_131655.jpg

20170304_131730.jpg

20170304_131918.jpg

Geen strepentrekker maar een heerlijke cruiser zo'n 1.4 ACT 150pk. Ben benieuwd hoeveel er uiiteindelijk in het Jungle green gekocht gaan worden.
    De lijnen van de auto op de zwarte exemplaren vond ik niet echt overkomen.

Antera, BertSteenbergen, CDK en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. marang73

marang73 Forumguru

Dat vind ik tegenwoordig van bijna alle merken/modellen.

ertromp vindt dit leuk.
  10. massis

massis Senior Member

Thanks voor de eerste fotos van een jungle green in ons klimaat, voel me al weer een stuk beter over t gemis van corrida red, hij is best knap in jungle green!

Nog 6 maanden :(

johnboy en ertromp vinden dit leuk.
  11. VanBokhoven

VanBokhoven Actief lid

Hoogstwaarschijnlijk komt er ook een preview sessie bij Huiskes Kokkeler in Enschede op vrijdag 24 maart, maar dit was nog niet zeker. Ik krijg daar nog bericht over.

12. CDK

CDK Forumguru

Bedankt voor het delen van je ervaring @ertromp en dat als Sejat rijder :D

marang73 en ertromp vinden dit leuk.
  13. BertSteenbergen

BertSteenbergen Senior Member Donateur

Fraaie auto. Ik heb ook deze motor besteld, maar deze auto was vorige week helaas niet bij de preview bij Muntstad in Utrecht. Je schrijft het is geen strepentrekker, maar is het wel voldoende vlot? m.a.w. kan hij goed mee in het verkeer?

14. ertromp

Absoluut voldoende hoor in het verkeer. Ben zelf dit 150pk ACT blok gewend in de Leon die een paar 100kg lichter is en dan is e.e.a. merkbaar. Maar om de Kodiaq met 125pk te gaan rijden lijkt me zelf een hele opgave voor dat blok

BertSteenbergen vindt dit leuk.
  15. ertromp

Laatst aangepast: 04-03-2017
    CDK vindt dit leuk.
  16. johnboy

johnboy Forumguru Donateur

@ertromp heb je deze al gezien? 125 pk lijkt oké alhoewel de Kodiaq iets zwaarder is denk ik, anders chip op maat...

En ja, ik had liever ook de 150 pk versie willen hebben maar dat werd echt te duur. Eur 600 voor tunen kan nog wel:thumbsup:. En dan nog een DVS90 alarm met hellingsensor.

marang73 vindt dit leuk.
  17. BertSteenbergen

BertSteenbergen Senior Member Donateur

Top, dank je!!

18. CDK

CDK Forumguru

Bij Rijnwoud in Rotterdam staan er al 3 Beren voor de ingang :)

IMG_0540.JPG

IMG_0541.JPG

IMG_0543.JPG

ertromp, tha a, De Ridder en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. CDK

CDK Forumguru

Ik heb zojuist al met 2 verschillende 1.4 TSI ACT DSG 150pk modellen gereden, identieke auto's waar de 1 beter reed als de andere, zowel qua motorgeluid als het schakelen van de dsg...... overigens zijn in Rotterdam bij Rijnwoud alle modellen 7 zitters en ik kan niet anders zeggen @duijt dat de 7 zitter 100% zeker minder ruimte heeft op de middelste zitrij. Ondanks alle berichten van Skoda NL / Pon. Het is zoals het is.
    Ik pas met veel moeite achter de op mezelf ingestelde bestuurdersstoel, in de 5 zitter waar ik in Essen en Brussel in heb gezeten paste dat ruimschoots.

ertromp, marang73 en Frenk21 vinden dit leuk.
  20. duijt

duijt Forumguru

Deel deze pagina