Introductie van de Kodiaq bij de dealer

maik1

Forumguru
Tenzij dat joch pas 13 jaar is, dan is die over een jaar zomaar 1.95m! :shocked:
Jij hebt hetzelfde gevoel over de ruimte op de 2de zitrij als ik dus Corné, en jij bent nog een stuk zekerder van je zaak. Ben benieuwd hoeveel cm het dan echt scheelt.
 
Ik ontving net de uitnodiging voor de "Kodiaq exclusieve Sneak Preview" in Roosendaal op 24 maart. Dat is volgens mij de introductie datum, dus weinig exclusief :arghh:... Maar goed, ik heb de Kodiaq nog niet in het echt gezien dus ga zeker kijken :cheer:!
 
Ik heb nog 1 VIP uitnodiging waar ik niet heen kan: 09 maart 2017 om 16:30 bij Vallei Auto Groep, Veenendaal
 

CDK

Forumguru
Het was een leuke preview @ Skoda Rijnwoud vandaag, best wel een goede indruk kunnen krijgen tijdens de testrit onder begeleiding van een Pon medewerker. Totaal een half uur op pad geweest waarvan mijn vrouw en ik beide 10 minuten hebben kunnen rijden. De andere 10 minuten zijn gereden door een andere bezoeker van de preview. Ook aan de innerlijke mens was goed gedacht, kortom het was zeer geslaagd!! :thumbsup:
 

Spoetnik

Forumguru
Ik ben niet zo'n fotomaker, maar heb er nog 1 gevonden :)

Bekijk bijlage 57179

Dit was nog vrij vroeg, er waren zelfs meer mensen als dat Pon stoelen en bankjes had meegenomen, maar hapjes en drankjes daarentegen waren er in overvloed ;)





En dat mannetje op de achtergrond achter zijn laptop. Was dat de regisseur die de beelden op het scherm tovert? Nee, dat was deze Jan Lul die aan het wachten was op zijn Octavia die voor onderhoud in de garage was:D. Ik kon meekijken hoe 30/40 man en een enkele vrouw om de Kodiaq liepen te kwijlen. Mocht ook nog even meerijden maar de agenda liet dat niet toe. Hele mooie wagen waar je in kan verdwalen:sterretjes:
 

maik1

Forumguru
Bij Rijnwoud in Rotterdam staan er al 3 Beren voor de ingang :)

....

img_0543-jpg.57170

img_0543-jpg.57170



Welke kleur is dit nou? Jungle Green? Toch ook wel mooi hoor... Zou bijna mijn brilliant silver ervoor swappen :(
 

maik1

Forumguru
Bedankt @Corné de Kluijver . En wat vond jij van deze kleur, in levende lijve? Brilliant silver is ook wel mooi, heel licht zilver ( heb de kleur goed kunnen bekijken op een superb station), maar misschien iets te grijs...?
 
Bovenaan Onderaan