Introductie van de Kodiaq bij de dealer

Topic in 'Kodiaq' gestart door Beertje19, 15-02-2017.

1. StefanLK

StefanLK Senior Member

Oh, daar vertrouw ik absoluut op.

CDK vindt dit leuk.

2. Beertje19

Beertje19 Senior Member

Dat is jou mening.
    We zullen wel zien.

P.S. 30000 -tot meer dan 50000 is voor mij geen dubbeltje. Ik spreek dan wel voor mezelf.

3. Frenk21

Frenk21 Forumguru

Ik zal binnenkort eens kijken als ik hem ga ophalen.
    Wel even een puntje om te checken;)

CDK vindt dit leuk.
  4. CDK

CDK Forumguru

Relatief veel auto voor relatief weinig geld was de strekking van het verhaal. Het blijft uiteraard een bak geld.

5. CDK

CDK Forumguru

Vergeet je potje zwart niet hè ;)

6. CDK

CDK Forumguru

Wat ook een irritatiepuntje kan worden, vooral bij een witte variant, is dat de bekleding in de wielkuipen niet doorloopt achter de schokdempers. Je ziet vanaf de zijkant als je boven de wielen in de wielkassen kijkt de carrosseriekleur. Persoonlijk vind ik dat ook erg storend en cheap.

7. Beertje19

Beertje19 Senior Member

Bedoel je dit?
    WP_20170115_11_42_31_Pro.jpg

8. CDK

CDK Forumguru

@Beertje19 op deze foto zie ik het niet, maar op de meeting bij de dealer in St Niklaas was het overduidelijk zichtbaar.
    Als de foto een meter lager gemaakt was had je het waarschijnlijk wel kunnen zien.

9. duijt

duijt Forumguru

Hoop en denk dat dat bij Quartz Grey wel meevalt. Min of meer zelfde kleur als de bekleding in de wielkuipen. Geluk bij een ongeluk!:pieker::maakmegek:

CDK vindt dit leuk.
  10. StefanLK

StefanLK Senior Member

Even lekker showen dat je hem al hebt hé Beertje ;)
    Niet jaloers hoor!

11. Beertje19

Beertje19 Senior Member

@StefanLK

Nee, nee, dit is de mijne niet. :nono: Dat is een 1.4 TSI 110kw waarmee ik in januari heb proefgereden.
    Ik verwacht de Kodiaq (lava bleu) die ik heb besteld in week 17 bij de dealer.:pardon:

Laatst aangepast: 04-04-2017
    CDK vindt dit leuk.
  12. StefanLK

StefanLK Senior Member

Oh balen!

13. Frenk21

Frenk21 Forumguru

Kijk maar eens hier. Gewoon zelf wrappen.

https://www.skodaforum.nl/forum/downloads/interieurlijsten-wrappen.234/

p.deelen, CDK, duijt en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. OscarPetersen

OscarPetersen Senior Member

IMG_1438.JPG
    Dat is geen schade. Het zijn wasdruppels die inherrent zijn aan het productieproces en zijn bij vrijwel alle Kodiaqs te zien. Beste mensen hou toch op met het ellaar opfokken. Dacht u nu werkelijk dat een Kodiaq met "schade" door de strenge kwaliteitscontrole komt. Hier dan maar een close up van de "schade" (de wasdruppels dus......)

15. StefanLK

StefanLK Senior Member

Gelukkig maar ;)
    Jammer dat zo'n "schade" dan wel door de strenge showroomeisen heen komt alvorens deze voor het publiek te bezichtigen is ;)

16. OscarPetersen

Dat is dan goed uit de ogen kijken in de showroom :sleep: - daar hebben wij die "onderdelen" voor - en niet afgaan op onduidelijke foto's op internetfora en de onzin die daar toch wel vaak verteld wordt.:banghead:
    De hele onderbodem zit overigens vol met die spikkels. Het zou onzinnig zijn om dat "weg te poetsen". Het slijt immers vanzelf. :)
    Wellicht krijgt u er van uw dealer een gratis doekje bij om de spikkels weg te poetsen als die u zo storen.:maakmegek::deuk:

Laatst aangepast: 05-04-2017
    Jan-Willem Vissers vindt dit leuk.
  17. Beertje19

Beertje19 Senior Member

Het is inderdaad geen schade. Dit is zoals ik het vandaag gefotografeerd heb bij de kodiaq in de showroom.

WP_20170405_11_40_07_Pro.jpg

18. OscarPetersen

Wasdruppels dus.....
    Case closed.

Jan-Willem Vissers vindt dit leuk.

Deel deze pagina