Introductie van de Kodiaq bij de dealer

Topic in 'Kodiaq' gestart door Beertje19, 15-02-2017.

1. marang73

marang73 Forumguru

Volgens RDW zakelijk geregisteerd.

Voor degene die lang moeten wachten op hun Kodiaq. Misschien een relatie beginnen met deze oude vrouw wie weet erf je de auto wel. Heb je de auto sneller dan nu bestellen :deuk:

Laatst aangepast: 01-04-2017
    johnboy en Blackadder vinden dit leuk.

2. johnboy

johnboy Forumguru Donateur

:deuk::maakmegek:

3. renetje

renetje Lid

Groningen toevallig?

4. duijt

duijt Forumguru

Nee. Noord-Holland:jaja:

5. renetje

renetje Lid

Na een uurtje met de Kodiaq 1.4 tsi dsg rondgereden te hebben hierbij mijn bevindingen:

+ ontzettend mooie auto
    + binnenruimte (incl. 2 dashboardkastjes)
    + zeer stil
    + soepele bak
    + adapt. Cruise control (nu spijt dat ik deze optie niet genomen heb)

- vermogen heeft niet over, invoegen op de snelweg betekent gaspedaal tot de bodem intrappen
    - Canton geluid, had toch meer bas verwacht zelfs na prutsen instellingen
    - stoel net te kort waardoor ik het idee heb dat met lange ritten toch vermoeide benen krijgt

Wat mijn vrouw opviel was dat als je het zij aangezicht bekijkt (rijderskant) onder bij de achterdeur het net lijkt of de auto schade heeft omdat het onderstel niet helemaal weggewerkt is.

6. renetje

renetje Lid

Dit is wat ik met "schade" bedoel, van dichtbij niet te zien alleen van een afstandje

Bijgevoegde bestanden:

7. Beertje19

Beertje19 Senior Member

Dat ziet er echt lelijk uit.
    Dit kan totaal niet voor een nieuwe auto.
    Ik zal er zeker op letten als de mijne geleverd wordt.

Laatst aangepast: 04-04-2017
  8. Nick2203

Nick2203 Forumguru

Hebben meer mensen dit al gezien?
    Het lijkt wel of iemand met purschuim aan het prutsen is geweest :pieker:

9. renetje

renetje Lid

Het vervelende is dat dit een andere auto is dan waar we het op gezien hebben, deze staat in Utrecht bij de dealer, daar was ik vandaag aan het werk en ben dr even langs gereden. Het viel ons ook al op in Groningen bij een andere beer.

10. Beertje19

Beertje19 Senior Member

Deze heeft het ook denk ik. De witte vlekjes onderaan voor het achterste wiel.
    Je ziet het duidelijker als je inzoomt.

WhatsApp Image 2017-03-30 at 19.39.22.jpeg

11. CDK

CDK Forumguru

Het zullen wel tectyl resten zijn zeker? Potje zwarte verf en een kwast doen wonderen ;)

12. StefanLK

StefanLK Senior Member

Meneer positivo, het is toch van de zotte dat ik dat als koper moet doen?

13. Beertje19

Beertje19 Senior Member

Ik blijf erbij; dit kan niet voor een nieuwe wagen van 30.000 - 50.000 euro!:mad:

14. CDK

CDK Forumguru

Wat een heisa allemaal zeg! Als het bij aflevering bij de door jou bestelde auto ook is en je hebt er problemen mee dan geef je dat toch aan bij je dealer? Hij zal dat ongetwijfeld netjes voor je oplossen. Denk om je hart en maak je niet druk :)

Jan-Willem Vissers, duijt en Frenk21 vinden dit leuk.
  15. CDK

CDK Forumguru

Ja inderdaad en jij meneer negatief? Het zijn pre productie auto's daar komen zulke dingen vaker voor. Je weet niet eens of het bij jouw auto ook is en toch al heel veel blabla :nono:

16. Beertje19

Beertje19 Senior Member

@Corné de Kluijver .
    De auto's zijn net uit de fabriek en de dealer moet er al aan gaan klungelen.
    Wuif jij dat nu gewoon weg? Kom op.

17. CDK

CDK Forumguru

Nee ik wuif het niet weg, maar met Skoda zit je wel voor het spreekwoordelijke dubbeltje op de 1e rang en dan gaan we moeilijk doen over een (waarschijnlijk?) iets te rijkelijk ingespoten stukje carrosserie met tectyl? Come on!!!

Peter-036 vindt dit leuk.
  18. StefanLK

StefanLK Senior Member

Dit is de omgedraaide wereld Corné, werk jij soms bij Skoda? :deuk:
    Ik maak me helemaal niet druk ik wijs er alleen op dat als mijn Kodiaq of die van wie dan ook dit soort plekken heeft het toch onacceptabel is? En jij zegt doodleuk "koop een potje zwarte verf".
    Als jouw biefstuk in het restaurant te rauw is ga je toch ook niet naar de keuken om hem even zelf af te bakken?

duijt en CDK vinden dit leuk.
  19. StefanLK

StefanLK Senior Member

Bij een Dacia, Kia of Hyuandai verwacht ik dit inderdaad, niet bij een VAG auto.

20. CDK

CDK Forumguru

Vertrouw er nu maar op dat ALS het bij jouw auto ook zo is dat het netjes opgelost wordt ;)

dverheij vindt dit leuk.

Deel deze pagina