Introductie van de Kodiaq bij de dealer

Beertje19

Senior Member
Dit is wat ik met "schade" bedoel, van dichtbij niet te zien alleen van een afstandje

Dat ziet er echt lelijk uit.
Dit kan totaal niet voor een nieuwe auto.
Ik zal er zeker op letten als de mijne geleverd wordt.
 
Laatst bewerkt:
Het vervelende is dat dit een andere auto is dan waar we het op gezien hebben, deze staat in Utrecht bij de dealer, daar was ik vandaag aan het werk en ben dr even langs gereden. Het viel ons ook al op in Groningen bij een andere beer.
 

Beertje19

Senior Member
Deze heeft het ook denk ik. De witte vlekjes onderaan voor het achterste wiel.
Je ziet het duidelijker als je inzoomt.

WhatsApp Image 2017-03-30 at 19.39.22.jpeg
 

CDK

Forumguru
Het zullen wel tectyl resten zijn zeker? Potje zwarte verf en een kwast doen wonderen ;)
 

CDK

Forumguru
Wat een heisa allemaal zeg! Als het bij aflevering bij de door jou bestelde auto ook is en je hebt er problemen mee dan geef je dat toch aan bij je dealer? Hij zal dat ongetwijfeld netjes voor je oplossen. Denk om je hart en maak je niet druk :)
 

CDK

Forumguru
Meneer positivo, het is toch van de zotte dat ik dat als koper moet doen?

Ja inderdaad en jij meneer negatief? Het zijn pre productie auto's daar komen zulke dingen vaker voor. Je weet niet eens of het bij jouw auto ook is en toch al heel veel blabla :nono:
 

CDK

Forumguru
@Corné de Kluijver .
De auto's zijn net uit de fabriek en de dealer moet er al aan gaan klungelen.
Wuif jij dat nu gewoon weg? Kom op.

Nee ik wuif het niet weg, maar met Skoda zit je wel voor het spreekwoordelijke dubbeltje op de 1e rang en dan gaan we moeilijk doen over een (waarschijnlijk?) iets te rijkelijk ingespoten stukje carrosserie met tectyl? Come on!!!
 

StefanLK

Senior Member
Ja inderdaad en jij meneer negatief? Het zijn pre productie auto's daar komen zulke dingen vaker voor. Je weet niet eens of het bij jouw auto ook is en toch al heel veel blabla :nono:
Dit is de omgedraaide wereld Corné, werk jij soms bij Skoda? :deuk:
Ik maak me helemaal niet druk ik wijs er alleen op dat als mijn Kodiaq of die van wie dan ook dit soort plekken heeft het toch onacceptabel is? En jij zegt doodleuk "koop een potje zwarte verf".
Als jouw biefstuk in het restaurant te rauw is ga je toch ook niet naar de keuken om hem even zelf af te bakken?
 

StefanLK

Senior Member
Nee ik wuif het niet weg, maar met Skoda zit je wel voor het spreekwoordelijke dubbeltje op de 1e rang en dan gaan we moeilijk doen over een (waarschijnlijk?) iets te rijkelijk ingespoten stukje carrosserie met tectyl? Come on!!!
Bij een Dacia, Kia of Hyuandai verwacht ik dit inderdaad, niet bij een VAG auto.
 

Beertje19

Senior Member
Nee ik wuif het niet weg, maar met Skoda zit je wel voor het spreekwoordelijke dubbeltje op de 1e rang en dan gaan we moeilijk doen over een (waarschijnlijk?) iets te rijkelijk ingespoten stukje carrosserie met tectyl? Come on!!!

Dat is jou mening.
We zullen wel zien.

P.S. 30000 -tot meer dan 50000 is voor mij geen dubbeltje. Ik spreek dan wel voor mezelf.
 

CDK

Forumguru
Dat is jou mening.
We zullen wel zien.

P.S. 30000 -tot meer dan 50000 is voor mij geen dubbeltje. Ik spreek dan wel voor mezelf.

Relatief veel auto voor relatief weinig geld was de strekking van het verhaal. Het blijft uiteraard een bak geld.
 

CDK

Forumguru
Wat ook een irritatiepuntje kan worden, vooral bij een witte variant, is dat de bekleding in de wielkuipen niet doorloopt achter de schokdempers. Je ziet vanaf de zijkant als je boven de wielen in de wielkassen kijkt de carrosseriekleur. Persoonlijk vind ik dat ook erg storend en cheap.
 
Bovenaan Onderaan