Introductie van de Kodiaq bij de dealer

EdK

Forumguru
Tsja oudere dames kunnen ook autorijden en hebben ook centjes om te kunnen kopen......:lezen::pieker::deuk:
 

maik1

Forumguru
@johnboy , was dat een cappuccino beige kodiaq? :tegek:
Was het wat? Dat er een oudere dame in reed hoeft niet persee iets te betekenen toch? :lezen:
 

Thagai

Nieuw lid
Hallo allemaal...

Vandaag ook in de Kodiaq gereden... dit wordt hem!
Alleen is waarschijnlijk de levering pas in 2018. Weten jullie misschien waar een zwarte showroommodel te bezichten is? Heb ooit begrepen dat je deze ook kan overnemen...
 

KeesvE

Lid
Hallo allemaal...

Vandaag ook in de Kodiaq gereden... dit wordt hem!
Alleen is waarschijnlijk de levering pas in 2018. Weten jullie misschien waar een zwarte showroommodel te bezichten is? Heb ooit begrepen dat je deze ook kan overnemen...

Er staat er een bij Versluis in Zoetermeer.
 

duijt

Forumguru
Vandaag 1,5 uur in de Kodiaq gereden. Zeer tevreden met mijn bestelling.:tegek: Auto rijdt bijzonder soepel en stil. Ook de leren stoelen zaten er in. Zien er mooi uit en zitten lekker. Hadden misschien nog iets breder kunnen zijn. Was een witte 1.4 TSI DSG. Bepaald niet mijn kleur. In de showroom stond een Quartz Grey. Blij dat ik die kleur heb gekozen. Mooie overgang naar de zwartgrijze bumperdelen. Die steken bij wit en andere lichtere kleuren vind ik te veel af. Enige minpuntje van de auto: de Myhtos glossy black interieurlijsten. Niet mooi. Zoals mijn vrouw zei: het lijkt wel of iemand met kaarsvet op die zwarte panelen heeft zitten krassen. Maar even kijken of we aan die lijsten tzt wat kunnen doen:pieker:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

duijt

Forumguru
En nog een klein dingetje waar ik niet helemaal blij mee was, de hendel aan het stuur voor de cruise control. Heb in mijn huidige auto knoppen op het stuur zitten en dat vind ik veel prettiger. Kun je makkelijk bedienen zodat je in het verkeer buiten de stad het gaspedaal bijna niet nodig hebt. Die stengel is lastiger bereikbaar met mijn vingers...Zal hoop ik een kwestie van wennen zijn:itwasntme:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

KeesvE

Lid
En nog een klein dingetje waar ik niet helemaal blij mee was, de hendel aan het stuur voor de cruise control. Heb in mijn huidige auto knoppen op het stuur zitten en dat vind ik veel prettiger. Kun je makkelijk bedienen zodat je in het verkeer buiten de stad het gaspedaal bijna niet nodig hebt. Die stengel is lastiger bereikbaar met mijn vingers...Zal hoop ik een kwestie van wennen zijn:itwasntme:
Ja, dat krijg je vanzelf in de vingers (-;
 

EdK

Forumguru
Zal hoop ik een kwestie van wennen zijn:itwasntme:
Ik zou het niets vinden als ze aan het stuur zouden zitten.
Maw vind de VAG wijze één van de fijne , maar ja heb dan ook wel 5 vingers per hand, misschien dat daar het verschil zit..??:pardon:
 
Vandaag 1,5 uur in de Kodiaq gereden. Zeer tevreden met mijn bestelling.:tegek: Auto rijdt bijzonder soepel en stil. Ook de leren stoelen zaten er in. Zien er mooi uit en zitten lekker. Hadden misschien nog iets breder kunnen zijn. Was een witte 1.4 TSI DSG. Bepaald niet mijn kleur. In de showroom stond een Quartz Grey. Blij dat ik die kleur heb gekozen. Mooie overgang naar de zwartgrijze bumperdelen. Die steken bij wit en andere lichtere kleuren vind ik te veel af. Enige minpuntje van de auto: de Myhtos glossy black interieurlijsten. Niet mooi. Zoals mijn vrouw zei: het lijkt wel of iemand met kaarsvet op die zwarte panelen heeft zitten krassen. Maar even kijken of we aan die lijsten tzt wat kunnen doen:pieker:

Groningen toevallig?
 
Na een uurtje met de Kodiaq 1.4 tsi dsg rondgereden te hebben hierbij mijn bevindingen:

+ ontzettend mooie auto
+ binnenruimte (incl. 2 dashboardkastjes)
+ zeer stil
+ soepele bak
+ adapt. Cruise control (nu spijt dat ik deze optie niet genomen heb)

- vermogen heeft niet over, invoegen op de snelweg betekent gaspedaal tot de bodem intrappen
- Canton geluid, had toch meer bas verwacht zelfs na prutsen instellingen
- stoel net te kort waardoor ik het idee heb dat met lange ritten toch vermoeide benen krijgt

Wat mijn vrouw opviel was dat als je het zij aangezicht bekijkt (rijderskant) onder bij de achterdeur het net lijkt of de auto schade heeft omdat het onderstel niet helemaal weggewerkt is.
 
Dit is wat ik met "schade" bedoel, van dichtbij niet te zien alleen van een afstandje
 

Bijlagen

  • IMG_2956.JPG
    IMG_2956.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 301
  • IMG_2957.JPG
    IMG_2957.JPG
    1.010,9 KB · Weergaven: 290
Bovenaan Onderaan