Introductie van de Kodiaq bij de dealer

CDK

Forumguru
@Beertje19 op deze foto zie ik het niet, maar op de meeting bij de dealer in St Niklaas was het overduidelijk zichtbaar.
Als de foto een meter lager gemaakt was had je het waarschijnlijk wel kunnen zien.
 

duijt

Forumguru
Wat ook een irritatiepuntje kan worden, vooral bij een witte variant, is dat de bekleding in de wielkuipen niet doorloopt achter de schokdempers. Je ziet vanaf de zijkant als je boven de wielen in de wielkassen kijkt de carrosseriekleur. Persoonlijk vind ik dat ook erg storend en cheap.

Hoop en denk dat dat bij Quartz Grey wel meevalt. Min of meer zelfde kleur als de bekleding in de wielkuipen. Geluk bij een ongeluk!:pieker::maakmegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Beertje19

Senior Member
@StefanLK

Nee, nee, dit is de mijne niet. :nono: Dat is een 1.4 TSI 110kw waarmee ik in januari heb proefgereden.
Ik verwacht de Kodiaq (lava bleu) die ik heb besteld in week 17 bij de dealer.:pardon:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

OscarPetersen

Senior Member
IMG_1438.JPG
Dit is wat ik met "schade" bedoel, van dichtbij niet te zien alleen van een afstandje
Dat is geen schade. Het zijn wasdruppels die inherrent zijn aan het productieproces en zijn bij vrijwel alle Kodiaqs te zien. Beste mensen hou toch op met het ellaar opfokken. Dacht u nu werkelijk dat een Kodiaq met "schade" door de strenge kwaliteitscontrole komt. Hier dan maar een close up van de "schade" (de wasdruppels dus......)
 

StefanLK

Senior Member
Bekijk bijlage 58224
Dat is geen schade. Het zijn wasdruppels die inherrent zijn aan het productieproces en zijn bij vrijwel alle Kodiaqs te zien. Beste mensen hou toch op met het ellaar opfokken. Dacht u nu werkelijk dat een Kodiaq met "schade" door de strenge kwaliteitscontrole komt. Hier dan maar een close up van de "schade" (de wasdruppels dus......)
Gelukkig maar ;)
Jammer dat zo'n "schade" dan wel door de strenge showroomeisen heen komt alvorens deze voor het publiek te bezichtigen is ;)
 

OscarPetersen

Senior Member
Gelukkig maar ;)
Jammer dat zo'n "schade" dan wel door de strenge showroomeisen heen komt alvorens deze voor het publiek te bezichtigen is ;)
Dat is dan goed uit de ogen kijken in de showroom :sleep: - daar hebben wij die "onderdelen" voor - en niet afgaan op onduidelijke foto's op internetfora en de onzin die daar toch wel vaak verteld wordt.:banghead:
De hele onderbodem zit overigens vol met die spikkels. Het zou onzinnig zijn om dat "weg te poetsen". Het slijt immers vanzelf. :)
Wellicht krijgt u er van uw dealer een gratis doekje bij om de spikkels weg te poetsen als die u zo storen.:maakmegek::deuk:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan