Hoe ouder hoe gekker

Cordoba

Forumguru
Volgens mij algemeen VAG, dus niet specifiek Skoda. En met zo'n snelle Polo is de kans natuurlijk groter dat je een keer zo'n life hammer nodig hebt. ;)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nou ja ik ben niet zo'n fan van die dingen die ze er bij leveren. Je trapt ze zo los. En ik zag van die exemplaren met een keramische kop. Dat lijkt me beter eigenlijk
 

EdK

Forumguru
Die lifehammers kun je bij de
ppv
ANWB kopen

Of gewoon bij de Skoda (VW) webshop op te halen..
Had bij levering van mijne Fabia er al 2 inzitten en daardoor een kortingscode en toen andere beugels aangeschaft zodat niet me hele deurvak werd gevuld door zo'n stuk gereedschap dat je nooit wil gebruiken...

https://shop.skoda.nl/auto-accessoi...A-lifehammer-evolution-veiligheidshamer?cid=9
 

Canon-Eye

Forumguru
Portiervak vind ik he-le-maal niks, want dat is daarmee zo goed als onbruikbaar geworden. In de Leon waren beide portiervakken aldus geblokkeerd en het was nog een heel gepruts om die krengen eruit te krijgen.

Ik heb er nu eentje centraal bevestigd op het opstaande randje van de middenconsole, aan de passagierskant. Daar is hij voor beide voorinzittenden bereikbaar, ook als je ondersteboven in de gordel hangt. De passagier heeft er geen last van, hebben we proefondervindelijk getest.
 

EdK

Forumguru
Portiervak vind ik he-le-maal niks,
Nee, maar 9 van de 10 dealers monteren hem dar wel in, in mijn geval kon er geen eens meer een fles rum in het portier staan.
Ijskrabber kon ik er ook niet meer kwijt...
Dus tsja na veel geklooi om dat inbussie te vinden en los te krijgen , verdwenen ze heel snel in dasboardkastje..
Daarna in de kastjes onder de stoel , en nu één op middenconsole op scheiding vloerbedekking kunststof van middenconsol...
Tsja je mot wat, en de dealers weten er eigenlijk ook geen raad mee en zadelen er jou uiteindelijk mee op door ze maar aan je portier te monteren
 

Cordoba

Forumguru
Portiervakken in de F3 zijn langer, waardoor ca. de helft overblijft. Ik moet alleen eens kijken of ik nu ook deze versie heb, of de oude versie maar wel in dezelfde houder voor het portiervak.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Had echt het idee dat die GTI een stuk zwaarder is dan de Fabia. Maar dat is schijn, zelfs iets lichter. Komt omdat het allemaal een stuk robuuster aanvoelt denk ik.
 

leon-cupra

Forumguru
@Rosinfield , niet té positief worden over de polo. Straks loopt het forum leeg van allemaal fabia rijders die overstappen naar een polo :D
Maar je hebt absoluut gelijk. Een polo heeft altijd al een klasse hoger aangevoeld dan de fabia of de ibiza.
 
Bovenaan Onderaan