Hoe ouder hoe gekker

VAG-man

Forumguru
Even copy/paste;)

Poeh hé wat een mooi sneeuwwitje! Een schaap in wolfskleren. Eigenlijk niks meer aan doen, behalve tuning. Binnen een jaar ben je de pk's gewend en wil je er "iets" bij.

Zelf zou ik de badge GTI op de achterkant verwijderen. Zo wordt dit bommetje nog anonimer.

Verder alleen maar genieten!
 

Jee13

Forumguru
leuke upgrade!! heel veel plezier met deze wagen.
Gelukkig hier een vrouw thuis die niet zeikt over welke auto ik wel of niet mag rijden

Stiekem vind ze het ook wel leuk dat de RS nu 300 pk heeft.

Ik vind dat ruitjes motief echt een must voor een GTI, eerbetoon aan de oerGTI
 

Rosinfield

† In Memoriam
Behoefte aan chippen kan ik me idd nauwelijks voorstellen. Meer dan zat vermogen en koppel zo, alleen al in de normale stand. DSG vond ik eigenlijk ook wel prima en die wordt in sport mode uiteraard ook nog sportiever. Dit is wel DSG6, dat scheelt wellicht
 

leon-cupra

Forumguru
Behoefte aan chippen kan ik me idd nauwelijks voorstellen. Meer dan zat vermogen en koppel zo, alleen al in de normale stand. DSG vond ik eigenlijk ook wel prima en die wordt in sport mode uiteraard ook nog sportiever. Dit is wel DSG6, dat scheelt wellicht
Niet belangrijk wat jij ervan vindt, maar wat vindt vrouwlief en zoon ervan ? :D
Dat wordt tunen :D
;)
 

kwillems

Donateur
Donders gefeliciteerd met de aanschaf! Die rode remklauwen maken hem af!
Zit er ook een subwoofer in de kofferbak? Dan kun je van "gedoenk-gedoenk-gedoenk' bij het stoplicht en dan een strakke streep trekken als je wegrijdt.
 

Smeeuwis

Donateur
Gaaf! Veel plezier ermee. Lekker dik in de opties ook, die virtual cockpit is echt heel leuk! Eigenlijk is dit de echte stamhouder van de oer GTI. De huidige is naar mijn bescheiden mening te zwaar om nog als GTI door het leven te gaan, deze Polo komt daar een stuk dichter bij in de buurt en ik denk dat je menig Golf GTI het snot voor ogen rijdt op een dijkweggetje. Have fun!
 

Cordoba

Forumguru
Petje met dezelfde ruit als de stoelbekleding? :D

geruite-pet-bruin-geruit-jongens-babykleding-fw292_1_zc1.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
ik denk dat je menig Golf GTI het snot voor ogen rijdt op een dijkweggetje. Have fun!
Om op dijkweggetjes het snot voor iemands ogen te rijden moet je niet afkomen met een gti. Een Clio RS of een Corsa OPC met sper zal zich daar veel beter in thuis voelen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Om op dijkweggetjes het snot voor iemands ogen te rijden moet je niet afkomen met een gti. Een Clio RS of een Corsa OPC met sper zal zich daar veel beter in thuis voelen.
Dat denk ik ook; leuke van deze auto vind ik dat hij ook prima voldoet als auto voor dagelijks gebruik. Was eigenlijk aangenaam verrast dat je er ook best heel relaxed en lekker mee kunt toeren. Was wel een beetje benauwd dat het allemaal veel te heftig zou zijn. Dat kan ruimschoots en is leuk op zijn tijd, maar het kan dus ook best gezapig.
 

leon-cupra

Forumguru
Dat denk ik ook; leuke van deze auto vind ik dat hij ook prima voldoet als auto voor dagelijks gebruik. Was eigenlijk aangenaam verrast dat je er ook best heel relaxed en lekker mee kunt toeren. Was wel een beetje benauwd dat het allemaal veel te heftig zou zijn. Dat kan ruimschoots en is leuk op zijn tijd, maar het kan dus ook best gezapig.
Een gti is eigenlijk een compromis. Heeft vanalles wat, beter dan de gemiddelde wagen, maar zal niet uitblinken in 1 aspect, wat andere merken wel doen.
Maakt uiteraard wel dat het zeer gegeerde wagens zijn.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Van harte gefeliciteerd @Rosinfield, wat een ongelooflijk gave auto heb je gekocht. Als je de DSG laat aanpassen dan gewoon de motor ook chippen, niet omdat het moet, maar omdat het kan! ;) Nu kan het nog, straks is de benzinemotor niet meer :)
Heel veel plezier met je vette aanwinst toegewenst!

Greetz Corné
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dank je @Cornė. Ik kan het nog steeds haast niet geloven eigenlijk. En vrijdag is het al zover. Een nieuwe zou pas in week 50 worden geleverd.
Ik heb natuurlijk nog maar een kort stukje gereden, maar ik kreeg bij deze DSG6 niet het gevoel dat er iets zou moeten worden aangepast
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan