Hoe ouder hoe gekker

EdK

Forumguru
Tsja alleen zit die provinciale al 25 jaar over ze Abraham heen..
Je verwacht eerder een bericht van hem mbt rollators dan een UP GTI ....:maakmegek::dankje:

Enne mbt die stoel bekleding, sta je met pech dan kun je altijd nog een potje boter kaas en eieren spelen...
 

s-line

Forumguru
Wat ben je toch altijd lekker aan het zoeken naar..... iets om iets af te kraken ;):D
En zijn bekleding is stukken mooier als jou Skoda bekleding
 

EdK

Forumguru
Wat ben je toch altijd lekker aan het zoeken naar..... iets om iets af te kraken ;):D

En weer begrijp je me niet.
Ben gewoon eerlijk over wat IK vind van die bekleding in die Polo.

Ojah en je opmerking over mijn bekleding.!
Je hebt voor t eerst geheel gelijk, het is elke keer of ik op een doosje wybertjes zit...
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nou, ik ben er ontzettend blij mee. Van alles ingesteld en uitgezocht en het wijst zich allemaal vanzelf. Niet zo gek met de Skoda ervaring natuurlijk. Led licht is prachtig.Moest wel de navigatie updaten.
Eén ding is me nog niet duidelijk. Bij mijn vorige auto zat op de rechterkant van het stuur een telefoonknopje. Dat zie ik nu niet, dus ik vraag me af waar ik op moet drukken als ik word gebeld.
O ja, hij rijdt fantastisch
 

LdN

Forumguru
Gaat denk ik net zoals bij de columbus in m'n karok via het touch screen (rode en groene telefoonhoorn)
in het gesprekscherm wat opkomt.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja dat kan natuurlijk ook. Vond het wel handig dat knopje. Maar snap het wel, er is een ergonomische limiet aan het aantal knoppen
 

Cordoba

Forumguru
Ach, 't is maar wat je gewend bent aan knopjes en lampjes:
61YIe.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Voor de goede orde: ik was op zoek naar een plaatje van de cockpit van een 747 zoals die 40 jaar terug op mijn kamer hing. Dat plaatje kon ik niet vinden, maar deze cockpit van een Concorde komt aardig in de richting. Ook gezien @Rosinfield de Koninklijke Luchtmacht als werkgever heeft gehad, vond ik de cockpit van een vliegtuig toch wel passen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Net even een leuk ritje gemaakt. Eerste indrukken:
Je kunt met deze auto ook heerlijk rustig toeren. Voelt echt heel relaxed aan door het hoge koppel en de robuustheid. Het voelt allemaal heel solide aan, ligt als een blok op de weg en neemt bochten alsof het niets is. Trap je het gas dieper in en vooral in de sportstand dan is het heerlijk versnellen en moet je helaas snel weer van het gas om geen kans te lopen je rijbewijs te verliezen.
Audio systeem is echt top. Het is genieten, ook voor mijn echtgenote. Was een beetje bevreesd dat het allemaal wat te heftig zou zijn voor haar, maar ze voelt zich er heerlijk comfortabel en veilig in. Verbruik viel me ook niet tegen. Iets van 1 op 15,5 heen en 16,5 terug. Wel grotendeels max 100 in stand normaal , met een paar uitspattingen in de sportstand en met de flippers. Die laatste zal ik niet veel gaan gebruiken denk ik; heeft ook weinig zin, want de DSG schakelt op gegeven moment door, of je dat wil of niet.
 
Bovenaan Onderaan