Hoe ouder hoe gekker

leon-cupra

Forumguru
Dank je @Cornė. Ik kan het nog steeds haast niet geloven eigenlijk. En vrijdag is het al zover. Een nieuwe zou pas in week 50 worden geleverd.
Ik heb natuurlijk nog maar een kort stukje gereden, maar ik kreeg bij deze DSG6 niet het gevoel dat er iets zou moeten worden aangepast
Als je echt sportief gaat rijden, ga je wel ondervinden dat hij niet optimaal schakelt. Net te vroeg, net te laat... Elke standaard dsg is te "eco" afgesteld.
 

Smeeuwis

Donateur
Om op dijkweggetjes het snot voor iemands ogen te rijden moet je niet afkomen met een gti. Een Clio RS of een Corsa OPC met sper zal zich daar veel beter in thuis voelen.

Klopt. Ik maakte de vergelijking met de Golf. Buiten het VAG concern zijn Clio en Corsa OPC beter als echte Hardcore Hothatch, eens.
 

Eemspoort

Forumguru
Gefeliciteerd! Daar ga je vast heel veel plezier aan beleven.
Precies 1 van de weinige auto's die ik zou overwegen als ik een kleinere auto nodig zou hebben, zo'n Polo GTi.
Ik ben trouwens wel erg nieuwsgierig naar het comfort, vooral op de langere afstand.
En ik vind het toch wel jammer dat er geen gelijkwaardige Fabia geleverd word. Zou toch wel erg leuk zijn...
 

Rosinfield

† In Memoriam
Bij de proefrit verraste het comfort me. Allerlei hobbels en klinkerweggetjes waren veel minder voelbaar en makkelijker te nemen dan met mij Fabia (met Eibach en Bilstein). En de sportstoelen zitten geweldig
 

Waalko Kramer

Forumguru
Bekijk bijlage 72866 In dit kader heeft mijn echtgenote, mede door een vurig pleidooi van zoonlief, mij een enorm plezier gegund. Vandaag de Fabia ingeruild op een Polo GTI 2.0 van een jaar oud met 23k km op de teller. Voorzien van vrijwel alle opties zoals active info display, full led en Beats audio. Vrijdag al rijden. Ik kan het nog niet geloven. Wat een geweldige machine

Mooie auto!
Gefeliciteerd er mee.
En binnenkort weer richting JD?
 

Neptukker

Forumguru
Ha Ha @Rosinfield, met jou leeftijd zou GTI voor Gordijntjes Trekhaak Imperiaal moeten staan! :deuk:
Moet de vrouw nu vrezen dat de identiteitscrisis zo groot wordt dat je een vrouw van 24 aan de haak gaat slaan?
Zonder dollen. Gave bak en veel veilige kilometers toegewenst.
 

CDK

Forumguru
Jazeker, wil nog wel tips hoe dit in individuele modus in te stellen
Ergens zit een knop waarop (waarschijnlijk) mode staat, dat is de knop waar je rijprofielen mee kan kiezen op het multimediascherm. Als je de knop ingedrukt hebt klik je vervolgens op individueel en vervolgens op aanpassen. Het menu wat dan in je scherm staat kan je naar hartelust en eigen smaak aanpassen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja snap ik. Waar ik benieuwd naar ben, is hoe deze en gene dat dan instelt. Je hebt natuurlijk maar één mogeliikheid dan. Mij lijkt of een sportieve (re) comfort stand of een comfortabele(re) sportstand
 

spikehome

Forumguru
Je kan de dcc instellen naar eigen wens.
Dus sportief motor op comfort vering even kijken wat je favoriet is.

Leuk zo een polo GTI.
Zelfde blog als de golf dus naar 245pk krijg je hem zo.
De 6traps dsg is inderdaad fijner fan de droge 7 traps
Want in de de facelift golf gti ligt nu ook 7traps in.

Zelf nu jaartje een golf GTI ook op mijn laatste Abraham leeftijd aangeschaft.
Overigens rijd ik met de golf GTI naar zuid Frankrijk zonder problemen comfortabel genoeg.

Veel plezier ermee.
 
Bovenaan Onderaan