Hoe ouder hoe gekker

Rosinfield

† In Memoriam
Ongelofelijk hoe een witte auto eruit ziet wanneer je er mee over zo'n met zwarte modder overdekt boerenweggetje rijdt
 

EdK

Forumguru
Ach joh, hij heeft ook een speelgoed polo erbij gehad, en daar gaat hij samen met de badeend de spons en ze speelgoed polo inzitten om hem te wassen....
De Polo die bij de vordeur staat die gaat gewoon de wasstraat in en zit al vol met swirls...:pieker::deuk:

hoe ouder hoe gekker......
 

leon-cupra

Forumguru
Ongelofelijk hoe een witte auto eruit ziet wanneer je er mee over zo'n met zwarte modder overdekt boerenweggetje rijdt
Ik vind eigenlijk in het algemeen dat wit nog redelijk goed "vuilbestendig" is. De MX5 is ook wit, al eventjes niet gewassen, je ziet wel dat hij niet "Mr Proper wit" staat maar het geeft ook niet de indruk dat hij al een maand niet gewassen is. Als ik dan naar de lava blue S3 kijkt, pfffff, na 1 ritje is de kofferklep al terug helemaal vies en na een paar dagen lijkt het precies of hij een jaar niet gewassen is (worden ook redelijk veel "boerenstraat"kilometers mee gereden). Verschrikkelijke kleur om te onderhouden. :nono:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja klopt. Valt mij ook alles mee. Alleen zoiets met die zwarte slijk is funest.
Had de kleur zelf niet gekozen, maar vind het (hem/haar) toch wel erg goed staan
 

Canon-Eye

Forumguru
Door een speling van het lot ooit 3 witte auto's achter elkaar gehad - en daarna gezworen dat ik dat echt niet meer wil: mij véél te veel werk om er toch een beetje netjes bij te rijden.

Van 2007 tot 2018 2 cappuccinobeige Skoda's gereden. Die kleur kan ongestraft goed smerig worden zonder dat het opvalt. Pas als je 'm gaat wassen blijkt dat je erg goed kunt zien waar je gebleven bent.

De huidige Pirineosgrijze Leon valt ook wel mee. Als ik 'm nieuw had geconfigureerd zou ik deze kleur niet spontaan bovenaan het lijstje hebben gezet, maar eenmaal in gebruik valt het me eigenlijk best mee: het staat best netjes, ook als hij niet brandschoon is.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Volgens mij staat je Faab nog niet tekoop bij van den brug?
Nee, ik houd het angstvallig in de gaten en meld het asap hier.
Ik weet niet hoe dat precies in zijn werk gaat, maar ik denk dat ze die ingeruilde auto's uitbesteden aan een extern bedrijf om ze weer als nieuw te maken. En zal er dan ook van af hangen hoe druk ze het hebben. Nu bijna 3 weken geleden, dus verwacht het wel elk moment. Keep you posted
 

EdK

Forumguru
Ik weet niet hoe dat precies in zijn werk gaat,
Hoe staat hij bij RDW nu aangemeld ?
Want kan ook zijn dat hij al verkocht is.....
Mijn Yeti heb ik ook nooit op site dealer gezien, en twee weken later was hij al overgeschreven volgens de RDW site.
En 6 weken later zag ik hem inderdaad op winkelplein in de buurt staan...
En ben hem nu al 3 keer in ruime jaar tegengekomen
 
Bovenaan Onderaan