Hoe ouder hoe gekker

EdK

Forumguru
Wel en dat verdwijnt op moment dat hij is overgeschreven naar een ander.....
En als er al een koper voor is en hij moet nog 3 weken wachten voor opleveren dan zal hij dus niet op de site komen maar pas 1 dag voor ophaal overgeschreven worden...
 

Cordoba

Forumguru
Dat kan ook betekenen dat ie naar bijv. een andere dealer is verkocht, of geruild met een andere dealer (zodat beiden een completer aanbod aan occasions hebben) (ik verwacht wel dat deze auto in het dealercircuit blijft)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja kan. Heb op Autoscout een zoekopdracht aangemaakt, dan krijg ik een melding zodra hij te koop wordt aangeboden
 

PizzaPieter

Forumguru
De kleur had ik zelf niet gekozen, maar je kunt niet alles hebben. De stoelverwarming ook niet, kan me niet voorstellen dat ik daar "warm van word". Ook niet het audiosysteem en full led, maar daar ben ik wel blij mee

Stoelverwarming: ik snapte dat ook niet, maar ben er toch blij mee als ik op een koude ochtend in stap.

Mijn vrouw snapt sowieso niks van auto's, laat staan t nut van stoelverwarming. Toen we vd week naar een Frans marktje waren geweest en t afgekoeld was toen we terugliepen en ze heul nodig moest piesen en we nog een half uur in de auto moesten, begreep ze t wel. Een bietje n werm gevoel onder dieje bips deed een boel plasdrang verdwijnen
 

Okki

Donateur
ik denk dat ze die ingeruilde auto's uitbesteden aan een extern bedrijf om ze weer als nieuw te maken

Zo'n jonge auto van zo'n liefhebber.....? Kan me er geen voorstelling bij maken....

Al mijn auto's die ik heb ingeruild waren altijd netter dan de gemiddelde occasion die bij autobedrijven wordt aangeboden. Daarbij komt dat bij veel autodealers een auto vaak pas extra gepoetst en gereinigd wordt als hij daadwerkelijk verkocht wordt....
 

Rosinfield

† In Memoriam
Heb de Fabia nu al 4 weken geleden ingeleverd. Nog niets te zien en als soort eigenaar staat nog steeds autobedrijf vermeld. Misschien gebruikt iemand daar hem zelf?
 
Bovenaan Onderaan