jou velg plus conti 830 kosten bij pitstop maar 320 all in zo in de kofferbak
wij krijgen zo nu en dan reclame via de plaatselijke krantje:530:
Heeft er al iemand 14" velgen met banden gekocht? Zo ja welke velgen moet ik dan bestellen?
Als ik het goed heb passen onder 15" velgen met de 185/60/r15 dus geen kettingen? Dit is natuurlijk wel een vereiste mochten we op wintersport gaan..
Ik heb zelf de 185/60/r15 besteld, ultagrip van goodyear. Wat betreft de sneeuwkettingen, volgens duits onderzoek kan het wel (zie link op een eerdere pagina).
Anders navragen bij je dealer (die van mij kon geen 100% uitsluitsel geven, maar dacht niet dat het problemen op zou leveren).
Bij mijn dealer in Hapert zijn de kosten 50 euro per jaar inclusief 1 maal wisselen, lijkt mij een hele goede prijs.De winterbandenregeling kost mij bruto 10 euro per maand incl. opslag zomerbanden en montage.
Zal ik vrijdag vragen als de winterbanden er onder gaan, kom er op terug.en de prijs voor de tweede keer wisselen (na de winter)?!?
Dit staat in je instructieboekje: (blz 188)Als ik het goed heb passen onder 15" velgen met de 185/60/r15 dus geen kettingen? Dit is natuurlijk wel een vereiste mochten we op wintersport gaan.
Staat best veel in die instructie boekjes moet ik zeggen nu ik hem eens doorlees
Ja lees wel die van de Yeti hoor !