Het grote Stream topic

Het zit hem in het verschil in impedantie. De AUX is een line-in en is in principe hoog-ohmig.Ongeveer 20 tot 100 kOhm. Een paar oortjes is ongeveer 16 tot 32 Ohm. Scheelt een hoop. De aansturing moet dat wel aan kunnen. Anders krijg je klipping en brom.
Een iPod is de enige die zich aanpast en die klinkt wel goed.

Het zit hem in het verschil in impedantie. De AUX is een line-in en is in principe hoog-ohmig.Ongeveer 20 tot 100 kOhm. Een paar oortjes is ongeveer 16 tot 32 Ohm. Scheelt een hoop. De aansturing moet dat wel aan kunnen. Anders krijg je klipping en brom.
Hm, kan ik daar wat aan doen? Weerstand ertussen ofzo? Dan rijst bij mij nog steeds de vraag: waarom monteert Skoda een line-in als je er nauwelijks iets mee kunt?

Hm, kan ik daar wat aan doen? Weerstand ertussen ofzo? Dan rijst bij mij nog steeds de vraag: waarom monteert Skoda een line-in als je er nauwelijks iets mee kunt?

Zie mijn eerdere post in dit topic. Ik heb er alleen nog geen tijd voor gehad.
Weerstandjes komen dan parallel aan de ingangen te staan.

Rallye

Forumguru
Dit vroeg ik me dus ook af. Ook voor MP3-CD's (info-knop en daarna rechtsboven geeft ID3-tag informatie) vind ik dit erg handig, in ieder geval beter dan die soms vreemde bestandsnamen ;)

Met de knop die linksonder bij het scherm zit kun je wisselen tussen (ff uit mijn hoofd) bestandsnaam en de info uit de ID-3: artiest of titel.

Rallye

Forumguru
Klopt, mijn O2 is ook van 2006 en mist derhalve de aansluiting in de Jumbobox.

Waarschijnlijk is het met ingang van modeljaar 2007 (foutje van mijn kant). Mijn RS is immers van oktober 2006; wel een AUX. Uit mijn hoofd: vanaf produktieweek 22 (van 2006, modeljaar 2007) wel AUX, daarvoor niet???
Moet ergens een oud draadje van zijn.

Rallye

Forumguru

De Zen Stone van mijn dochter en de MP3-functie van mijn Bury carkit (A2DP) klinken wel goed via de AUX.

Met de knop die linksonder bij het scherm zit kun je wisselen tussen (ff uit mijn hoofd) bestandsnaam en de info uit de ID-3: artiest of titel.
f5c3_1_sbol.JPG

Die knop waar nu File bij staat? Bedankt! :xyxthumbs:

Wanneer je de infoknop langere tijd ingedrukt houdt dan verschijnt er een VIN nummer (Vehicle Identification Number) in het display. Ik heb nog niet gecheckt of dit inderdaad overeen komt met het chassisnummer.

Rolle

Senior Member
Daarnet iets raar voorgehad met mijn Stream. Een knal in alle speakers, display uitgevallen. Na ong. een seconde alles terug automatisch ingeschakeld en alles lijkt te werken.
Iemand enig idee wat dit (geweest)kan zijn?
Ik kan me precies herinneren dat ik ergens eens iets soortgelijks gelezen heb maar vind het zo direct niet terug.

MarcoO2

Forumguru
Dit is in het Columbus-topic ook al ter sprake geweest, ik heb deze ervaring nu ook één keer gehad. Vaag!

Octavia_II

Actief lid
Dit is in het Columbus-topic ook al ter sprake geweest, ik heb deze ervaring nu ook één keer gehad. Vaag!

Is niet zo vaag hoor, is een bekend probleem.
Mijn radio (audience) had hetzelfde probleem.
Probleem is bekend bij VAG.
Hier loopt een campagne op.
Probleem is op te lossen door de radio te laten "flashen" (van nieuwe software laten voorzien) door de dealer.

Had het probleem zelf ook, na het flashen is het probleem niet meer opgetreden........

Ps. mijn auto dateert van 2006, zou verwachten dat ze dit ondertussen af-fabriek oplossen, maar schijnbaar toch niet (of is dit weer iets anders.....)

Groet,

Charlie

Rallye

Forumguru
Daarnet iets raar voorgehad met mijn Stream. Een knal in alle speakers, display uitgevallen. Na ong. een seconde alles terug automatisch ingeschakeld en alles lijkt te werken.

Ik heb het eind 2006 ook gehad. Daarna nooit meer. Bij mij loste opnieuw starten het probleem op.

ibmoc

Nieuw lid
Aux-ingang op Stream (zonder MP3) april 2006

Beste lezers,

Op een aantal plekken op internet al gezien dat het mogelijk moet zijn zelf een aux-ingang te maken en aan te sluiten op de CD-aux van de Stream MP3. Ik heb een Stream zonder MP3 af fabriek april 2006.

Wie o wie kan zeggen of ik ook op dit exemplaar een aux-ingang kan maken?

Graag jullie reactie,

Arjan

Lex

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Mijn probleem met de stream die ik heb is, dat er geen MP3-CD's worden herkend.
Heet iemand hier ervaring mee danwel een oplossing voor?

Alvast bedankt voor de reacties.

Rolle

Senior Member
Hallo allemaal,

MP3 CD afgesloten na het branden?

EdK

Forumguru
Hallo allemaal,

Hoe brand je je MP3 Cd's ?
Op maximaal speed of juist op de laagste brandsnelheid ?
Klinkt misschien vreemd in de oren, maar het wil nog wel eens het verschil zijn !
En indien dit niet helpt , leen dan eens van een ander een ander merk CD-r want ook dat wil nog wel eens het probleem zijn !

Als beide niet helpt dan zou ik een smet de dealer gaan praten !

Rallye

Forumguru
Ik weet niet hoe goed je ingevoerd bent op computergebied, maar heb je wel MP3's gebrand? Geen wma's of zo? Jouw probleem heb ik nog nooit gehad.

Bij mij gooit hij de CD er vaak bij het starten uit (doet hij ook bij gewone CD's) en dat je dan 130 keer moet klikken om weer bij het nummer uit te komen waar je was......

Bovenaan Onderaan