Het grote Stream topic

Rallye

Forumguru
@SkodaD: Je hebt een te oude Stream. De AUX, hoewel eerder softwarematig wel aanwezig, werkt , hardwarematig, pas vanaf week 22 van 2006. Alternatieven: een wisselaar-emulator of iets via de FM-modulator. Of een nieuwe Zenec.

Dat jouw Stream er anders uitziet dan die Engelse is omdat dat wel een 2006 Stream is.

Op Marktplaats staan er een aantal: http://kopen.marktplaats.nl/search....=&distance=&search.x=0&search.y=0&search=Zoek Kijk goed of je een recente (dus waar Stream MP3 op staat) hebt.
 
Dag Skodad,

Ik heb nog Cd Changer Emulator liggen voor de Stream.
Ik hoor wel als je nog intersse hebt.

Modbreak: Emulator is verkocht begreep ik via een PM, dus dan weet Skodad dat ook :)
 

Havana

Forumguru
Ik heb mijn Stream losgehaald. Het probleem is alleen dat de quadlock zeer weinig clearance heeft. Ik heb de Stream moeten lostrekken. Ik krijg de quadlock nu met geen mogelijkheid meer terug in de Stream; de kabel is simpelweg te kort.

Alle kabels lijken links van de Stream te zitten. Hoe kom je bij dit compartiment? Moet dan het complete dash eraf? Ik heb al redelijk wat delen los zitten maar het "grote" deel laat ik toch liever zitten.

[edit]

Inmiddels zelf nog eens gekeken en het klepje aan de bovenkant verwijderd. Nu moet ik wel een hand achter de quadlock kunnen krijgen denk ik.
 

sbm

Lid
Ik heb een Octavia II uit 2005 met Stream en Dension Icelink voor bediening van mijn iPod via de cd-wisselaar bediening van de radio. Nu werkt de bediening van de iPod niet meer via de radio. Ik kan de iPod wel muziek laten afspelen via de radio, maar niet meer bedienen met de knoppen van de radio. Iemand een oplossing?
 
Bovenaan Onderaan